  • Data: 2003-04-22 19:38:31
    Temat: Re: mBank oszukuje na odsetkach
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > nieetycznie to postepujesz Ty marudzac, ze naliczyli Ci odsetki, za
    > kredyt jakiego Ci udzielili, zgodnie z umowa, jaka z nimi zawarles
    > (saldo debetowe) calkiem dobrowolnie.
    > Sadze, ze byles swiadomy tego, ze sie kredytujesz, ale nawet jesli nie,
    > to i tak to nie ma nic do rzeczy - wyplata pieniedzy nastapila
    > wtedy, kiedy je wyplaciles, a nie wtedy kiedy Ci to zaksiegowali.
    > Sprawa jest bardzo prosta.
    > Licza sie _realne_ daty transkacji, a nie daty ksiegowan czy blokad.
    > Blad popelniles *_TY_* wyplacajac pieniadze, ktorych nie miales, tylko
> [...]

    Twoja interpretacja jest wyjątkowo anty-klientowska. Przecież są jakieś granice
    przyzwoitości. mBank ma pewnie umowę z Euronetem, która musi zawierać jakieś
    daty. A co by było gdyby Euronet "przypomniał" sobie po roku albo dwóch. Jeżeli
    wszystko zwala się na barki klienta, to źle świadczy o Banku.

    Pozdrowienia Tensor1.

    PS Jeżeli jesteś związany z mBankiem Umową o pracę to robisz mu bardzo złą
    opinię takimi tekstami. Jeżeli zaś jesteś tylko jego sympatykiem, to jeszcze
    gorzej. Z kolei jeżeli jesteś jego przeciwnikiem, to jesteś niewiarygodny.
    Jak na to patrząc, zawsze żle.