  • Data: 2003-04-22 17:00:36
    Temat: Re: mBank oszukuje na odsetkach
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jest to wina banku, ale też nie moja. Winą banku jest to, że mnie
    > obciąża za błędy Euronetu. To Euronet powinien płacic a mbank postępuje
    > nieetycznie.

    nieetycznie to postepujesz Ty marudzac, ze naliczyli Ci odsetki, za
    kredyt jakiego Ci udzielili, zgodnie z umowa, jaka z nimi zawarles
    (saldo debetowe) calkiem dobrowolnie.
    Sadze, ze byles swiadomy tego, ze sie kredytujesz, ale nawet jesli nie,
    to i tak to nie ma nic do rzeczy - wyplata pieniedzy nastapila
    wtedy, kiedy je wyplaciles, a nie wtedy kiedy Ci to zaksiegowali.
    Sprawa jest bardzo prosta.
    Licza sie _realne_ daty transkacji, a nie daty ksiegowan czy blokad.
    Blad popelniles *_TY_* wyplacajac pieniadze, ktorych nie miales, tylko
    ich system *jeszcze* o tym nie wiedzial. Ty wiedziales!
    IMHO Nie ma sie o co zapieniac.

    pozdrawiam

    romekk