  • Data: 2017-07-24 15:15:30
    Temat: Re: mBank - opłata za kartę debetową VE za lipiec
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-24 15:00, Krystek pisze:

    > Zaraz sprawdzę, ale nie przypominam sobie, bym wykonał mniej niż 5
    > operacji kartą VE mBanku w czerwcu. Transkacje z AliExpress chyba też
    > się liczą? Do tej pory płaciłem kartą w Ali i mBank uznawał te
    > transakcje, wliczając je do puli zwalniającej. Zastanawia mnie tylko te
    > 6 złotych. Jak już to powinny być 4 złote pobrane.

    OK. Sprawdziłem historie operacji kartowych na rachunku. Faktycznie za
    czerwiec miałem mniej, niż 5 (bo zwykle używam innej karty) - mój błąd,
    moja strata. Ale... Zadzwoniłem na mLinię i faktycznie pani konsultantka
    sprawdziła parametry konta, TOiP mBanku i potwierdziła, ze jest jakiś
    błąd. Wdrożyła procedurę reklamacyjną. Więc warto sprawdzić, czy i u Was
    na rachunkach w historii nie pojawiły się jakieś inne kwoty opłat za
    mBankowe operacje. Codziennie na rachunek mBanku nie loguję się, a
    operacja była sprzed kilku dni.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/