  • Data: 2017-07-25 19:54:11
    Temat: Re: mBank - opłata za kartę debetową VE za lipiec
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości
    W dniu 2017-07-24 20:07, s...@g...com pisze:

    >Reklamacja dzisiaj rozpatrzona, a w historii widnieje +2 zł jako
    >zwrot opłaty za używanie karty. Dlatego jeśi nie wykonałeś 5-ciu
    >operacji kartowych w czerwcu a pobrali Tobie 6 zł to reklamuj.

    >Może liczą, że niektórzy się nie kapną i ta opłata zasili extra
    >budżet banku.

    troche watpie.
    Albo przypadkowy blad programisty, albo sami sie pogubili w swojej
    tabeli, ktora przeciez co miesiac zmieniana :-)

    Ta data naliczenia tez mnie troche dziwi - kiedy Ci przysylaja wyciag
    na e-maila ?
    Mnie 4-go, i to bylby dobry moment na naliczenie oplaty ... czy jest
    ryzyko, ze nie wszystko splynie ?

    Szczegolnie po niedawnych zmianach, gdy liczy sie data operacji, a nie
    ksiegowania...

    J.