  • 11. Data: 2024-02-07 14:20:48
    Temat: Re: mBank - mocne podwyżki
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    zagląda na p.b.b. i ma konto w mBąku, tego nie dostał?

    "zawsze była własna" - hmm, chyba

    > Nie. IIRC BZWBK doszedł później.
    > KJ

    TPiO_01.01.2003.pdf -

    . Prowizja od wypłaty gotówki w bankomatach
    Sieci Euronetu** na terenie Polski BRAK

    TPiO_15.02.2004.pdf
    6. Prowizja od wypłaty gotówki w bankomatach Sieci Euronetu oraz Banku
    Zachodniego WBK S.A. 2 na terenie Polski 0,00

    Czyli BZBK doszedł gdzieś w 2003 roku.

    KJ

  • 12. Data: 2024-02-07 14:59:23
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Mailem też spamował.
    > Hmmm, pseudo-wyciągi dostajesz a tego nie?

    Skłoniłeś mnie do dokładniejszego sprawdzenia poczty.
    Faktycznie przysłali, ale ja nawet w to nie kliknąłem.
    Jak włączam komputer to ściąga się zawsze około 20 maili. Przelatuję po
    tytułach/nadawcach wyłapując te interesujące a inne olewam.
    Dlatego prawdą jest, że dowiedziałem się z p.b.b, choć miałem wcześniej
    szansę się dowiedzieć z której nie skorzystałem i nawet nie
    zakonotowałem w pamięci, że coś tam przysłali.

    > Tak czy siak trzeba zapamiętać, że kartą mbąka min. 300zł i tylko planet cash.

    Jakiś czas temu byłem pewien, że wszystkie bankomaty ograniczyły wypłaty
    do góra 1k. Brat mi powiedział, że w bankomacie mBąka mógł wypłacić
    chyba do 6k.

    > Dobrze że mam jeszcze milka i citka.
    > Oraz w dalszej rezerwie IKA, żubra i VW (już nie pamiętam, ale chyba euronet za
    darmo).

    A mi się w zeszłym tygodniu odezwał jakiś bank, że dowód mają stary. Nie
    kojarzę abym miał tam konto więc wygląda mi, że tym sposobem być może
    znalazło się moje konto z BGŻ Optimy :)
    Planuję kiedyś odszukać tego maila to sprawdzę jaki bank i może wtedy
    znajdę czas aby sprawdzić czy da się wyklikać zamknięcie konta.
    Tylko, że jak nie znajdę na to czasu w tym tygodniu to pewnie znów mi
    się zapomni.

    > Może też będzie warto w końcu sprawdzić, jak jest z blikami.

    Blików nigdy nie używałem, ale z tego co pamiętam z tej informacji to o
    blikach tam też coś było.
    P.G.

  • 13. Data: 2024-02-07 15:46:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 7 Feb 2024 04:27:07 -0800 (PST), w
    <0dab6931-64f9-4814-b274-4ac5cf5a5920n@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Ew. po jednym małym problemie - lecząc go, niczym dżumę cholerą, wpadnięciem
    > w o wiele większy problem zwany posiadaniem głównego konta w popierdółce.

    Bardzo to moje pieniądze obchodzi, że leżą w większym gmachu, a nie mniejszym
    :D Pewnie tak samo jak mnie. Ale, że placówkę Nest mam bliżej, to mnie w sumie
    trochę bardziej obchodzi, bo mam do nich bliżej :D

  • 14. Data: 2024-02-07 16:08:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 7 lutego 2024 o 15:48:52 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > :D Pewnie tak samo jak mnie. Ale, że placówkę Nest mam bliżej, to mnie w sumie
    > trochę bardziej obchodzi, bo mam do nich bliżej :D

    Pieniądze to może leżą w większym komputerze ;P
    Zaś punkt widzenia zależy od punktu siedzenia - ja akurat mam blisko domu
    placówkę citka, a to rzadkość.
    Za to bankomat wypłaca też euro i dolary.

    Zaś popierdółka to nie gmach, tylko to, co się dzieje, gdy pojawia się jakiś kłopot.
    Pogratulować braku kłopotów z nest - ale uważaj, to jest tylko uśpienie czujności ;>

  • 15. Data: 2024-02-07 16:19:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 7 lutego 2024 o 14:59:22 UTC+1 Piotr Gałka napisał(a):

    > Jakiś czas temu byłem pewien, że wszystkie bankomaty ograniczyły wypłaty
    > do góra 1k. Brat mi powiedział, że w bankomacie mBąka mógł wypłacić
    > chyba do 6k.

    Tak podobno jest - ale w bankomacie mbąka wypłacisz te 6k tylko kartą mbąkową,
    inną też tylko 1k albo nawet tylko 800zł na raz.
    Z drugiej strony po większą gotówkę każdy rozsądny pójdzie albo po prostu do kasy w
    oddziale
    (chyba że płatna albo oddział nie ma kasy - ew. czynna do 15:30 ;)
    albo choć do bankomatu swojego banku - tzn. oczywiście jeśli ten bank ma swoje
    bankomaty.
    "Swoją" kartą jeszcze chyba wszyscy pozwalają wypłacić tyle, ile się w szczelinie
    zmieści.
    Choć z drugiej strony, oprócz straty czasu, wypłata po kawałku ma zalety
    (o ile oczywiście masz nieograniczoną liczbę wypłat - bo np. w citi z obcych
    tylko 4 miesięcznie darmowe, w żubrze 2, w IKA 1).

    > A mi się w zeszłym tygodniu odezwał jakiś bank, że dowód mają stary. Nie
    > kojarzę abym miał tam konto więc wygląda mi, że tym sposobem być może
    > znalazło się moje konto z BGŻ Optimy :)

    Jeśli się okaże, że to bnp paribas, to duża szansa, że się konto z bgż optimy
    znalazło.
    Gorsza wiadomość to taka, że z klikania nici - czy to w celu update'u dowodu
    czy zapewne również zamknięcia - zmiana danych dowodu tylko w placówce
    (na szczęście nie jest ich tak mało, pożarli i bgż i raifiego - a z raifim dawny
    polbank - więc
    i placówek nałykali, choć część pozamykali - a nawet sporo, ja miałem przez ulicę
    bgż,
    bnp po drodze do kościoła i raifiego tyle samo w drugą stronę - i teraz została, jako
    bnp,
    tylko ta po raifim, zamiast bgż są wiertarki a zamiast d. bnp rossmann - ale
    przynajmniej w większym mieście kilka będzie).

    > Blików nigdy nie używałem, ale z tego co pamiętam z tej informacji to o
    > blikach tam też coś było.

    Niestety że koniec promocji - na razie na bankomaty, zasady takie same jak dla kart.
    Ale i tak nie są jeszcze tacy źli jak milek, który każe sobie za blika płacić
    warunkowo.
    I jeszcze bezczelnie dzwoni się pytać, czemu nie mam apki.

  • 16. Data: 2024-02-07 17:49:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 7 Feb 2024 07:19:11 -0800 (PST), Dawid Rutkowski wrote:

> [...]
    oddziale
    > (chyba że płatna albo oddział nie ma kasy - ew. czynna do 15:30 ;)

    Ale wiekszą taka powiedmy 5-10k, czy powiedzmy ponad 50k?

    Bo osobiscie nie widzę przyjemnosci chodzic do oddziału,
    no ale grubosc szczeliny w bankomacie jest jaka jest :-)

    Jak widac - z 5k nie ma problemu technicznego.

    Zdaje się, ze tu o rozliczenia chodzi - jakos sobie wynegocjowali, ze
    jest stała kwota "od wypłaty", i bankowi zależy, aby wypłat było jak
    najmniej, a bankomatom - jak najwięcej :-)

> [...]
    > (o ile oczywiście masz nieograniczoną liczbę wypłat - bo np. w citi z obcych
    > tylko 4 miesięcznie darmowe, w żubrze 2, w IKA 1).

    Jeszcze mozna miec kilka kont i kart :-)

    J.

  • 17. Data: 2024-02-07 19:21:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 7 lutego 2024 o 14:21:04 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > 6. Prowizja od wypłaty gotówki w bankomatach Sieci Euronetu oraz Banku
    > Zachodniego WBK S.A. 2 na terenie Polski 0,00

    A, no to powinienem napisać "dla mnie zawsze była własna", bo coś z mbąkiem właśnie w
    2003 zaczynałem,
    jak już z żubrem nie zdzierżyłem - jeszcze 0,001% na ROR dało radę wytrzymać, ale
    jak wprowadzili 3zł opłaty
    to zlikwidowałem i założyłem w mbąku - odsyłaniem przez wrzucenie do zwykłej skrzynki
    na listy,
    to były czasy, weź teraz skrzynkę na listy znajdź (jeszcze jak mieszkałem na
    Bukowińskiej to była
    taka z głupia frant na rogu drogi betonowo-płytowej i tej już nieco lepszej
    Pejzażowej, ciekawe,
    czy postawili ją jak zbudowali tam te "słoniowe szafy" - w moim było 555 mieszkań -
    czy też
    stała jak tam jeszcze było pole kapusty - ale jak zbudowali nową Bukowińską to chyba
    znikła)
    Jeszcze do początku kwietnia jest (tzn. bankomaty bzwbk).

    Ciekawiej jeszcze mają ci naciągnięci na "ekonto osobiste" - do tej pory mieli
    wszystkie bankomaty
    za darmo (no, darmowość karty nieco bardziej wymagająca, bo 350zł/mc trzeba wydać,
    ale może
    nadal można kredytówką), a teraz zostaje tylko planet cash i to min. 300zł.

  • 18. Data: 2024-02-07 21:54:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Zaś popierdółka to nie gmach, tylko to, co się dzieje, gdy pojawia się jakiś
    kłopot.
    > Pogratulować braku kłopotów z nest - ale uważaj, to jest tylko uśpienie czujności
    ;>

    Jakich kłopotów się spodziewasz nawet w skali głownego rachunku?

  • 19. Data: 2024-02-19 13:43:10
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Jeśli się okaże, że to bnp paribas,

    O ile pamiętam to chyba tak. Nie miałem czasu się tym zająć.

    > to duża szansa, że się konto z bgż optimy znalazło.
    > Gorsza wiadomość to taka, że z klikania nici - czy to w celu update'u dowodu
    > czy zapewne również zamknięcia - zmiana danych dowodu tylko w placówce

    No przecież nie będę do nich chodził. To może z braku aktualnego dowodu
    sami zamkną :)
    P.G.