  • 51. Data: 2003-12-29 14:36:28
    Temat: Re: mBank mnie oszukał !!!
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    s...@w...at.my.ho
    me.or.workplace.pl,
    jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>:
    > Przeglądam pl.biznes.banki

    > Ale ma seksowny tyłeczek:

    http://groups.google.com/groups?selm=7503.00000bb5.3
    e694065%40newsgate.onet.pl

    > ;->

    :)))

    ... i pelne konto - stac go na te prowizje :)

    --
    Robert

  • 52. Data: 2003-12-29 14:41:34
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@h...OUT.biz>

    Pewna osoba, czyli Veber
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Widzisz problem polega tez na tym ze wtedy kiedy wypłacałem pieniedze
    > nie znalazlem innego bankomatu, bo był schowany, był tylko ten jeden i
    > z niego wypłacilem.

    Od kiedy jesteś posiadaczem karty i konta (Izzy?) w mBanku ?

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 53. Data: 2003-12-29 14:47:37
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    > Ale ma seksowny tyłeczek:

    http://groups.google.com/groups?selm=7503.00000bb5.3
    e694065%40newsgate.onet.pl

    :-))))))))))
    no bardzo ładne :-)) ludzie sami nie wiedzą o sobie jak mocno potrafią być
    smieszni - hmm, az zacznę się bać ... wypowiadać na tey grupie :-)) mega
    inwigilacja ;-))))))))))
    ps
    tak trzymać :-)))))

  • 54. Data: 2003-12-29 15:15:55
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    krab napisal/a:

    > ps
    > tak trzymać :-)))))

    a mi się to niezbyt podoba - co prawda inicjator wątku ma jakieś
    nieuzasadnione pretensje, które moim zdaniem należałoby olać lub wytłumaczyć
    w jednej wypowiedzi bezzasadność takiego stanowiska, a tu nagle cała sprawa
    staje się pretekstem do rozdmuchania megawątku i nagonki na grupie, po
    której oczekuję bądź co bądź więcej merytorycznego podejścia i umiejętności
    oddzielenia sfery racjonalnej od emocjonalnej.

    Zbiggy.

  • 55. Data: 2003-12-29 15:21:27
    Od: "david" <d...@W...poczta.fm>

    > Moze nie schowali ale nie jest widoczny, a ja nie wiedziałem ze moze
    > byc tam ich wiecej i ze musze szukac, znalazlem jeden i z niego
    > wypłacilem.

    masz oczywiście rację, bankomat powinien być najlepiej na samym środku
    jakiegoś korytarza i najlepiej żeby jeszcze miał jakieś duże czerwone
    mrugające światełko, hmm... pewnie powinien jeszcze coś mówić... coś w stylu
    "to ja, to ja, to ja, jestem bankomatem Euronetu", obok bankomatu powinna
    być jakaś Pani która będzie non-stop mówić "to ten, to ten, to ten, to
    bankomat Euronetu" (tak na wszelki wypadek gdybyś gdzieś obok zauważył jakiś
    inny bankomat i miał wrażenie że to mówi tamten. Nazwa Euronet powinna byś
    zrobiona z lampy typu neon...... no i jak by to wszystko było spełnione to
    MOŻE byś się nie pomylił....

    a tak szczerze to nie wypowiadaj się już w tym wątku bo oborę sobie robisz

    pozdr
    david

  • 56. Data: 2003-12-29 16:54:34
    Od: zenek <z...@w...pl>

    Użytkownik Veber napisał:

    > ... tzn ja czuje sie oszukany.

    a ja uważam że powinieneś wrócić do szkoły podstawowej
    na korepetycje z czytania polskiego tekstu.
    Albo do okulisty, bo nie umiesz z ekranu bankomatu przeczytać dużych
    liter z nazą banku

  • 57. Data: 2003-12-29 17:12:38
    Od: "Figaro" <a...@p...onet.pl>

    > Jednym z powodow pomyłki bylo tez to ze nie znalazlem tego drugiego
    > bankomatu, i myslalem ze jest tam tylko jeden, gdzybym był ostrzezony
    > ze znajduje sie tam ich wiecej to pewnie bardziej bym szukał

    Indyk też myślał o niedzieli, a w sobotę ........................

  • 58. Data: 2003-12-29 18:11:51
    Od: "Maurer" <m...@t...pl>

    "gornik" <g...@g...w.pl> wrote in message
    > Osoba zwana Veber <p...@o...pl> napisała:
    >
    > Jeszcze nie widziałem nieoznakowanego bankomatu PKO BP. W dodatku, o ile
    > dobrze pamiętam, na wyświetlaczu co chwila sie pojawia znaczek tego
    banku.

    raz zdarzyło mi sie zobaczyc nieoznakowany bankomat... euronetu:)
    wszystkich zainteresowanych zapraszam do Szczecina, na Dworzec Centralny
    PKP. Bankomat jest całkowicie ogołocony z jakichkolwiek naklejek, a jak
    sie stoi pod kątem to ekran jest czarny, myslalem ze jest zapsuty:)

    pozdrawiam
    maurer

  • 59. Data: 2003-12-29 18:35:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 29 Dec 2003 13:56:52 +0100, Veber <p...@o...pl> wrote:

    >Bo nie dopełnil starannosci w poinformowaniu mnie o mozliwych
    >komplikacjach.

    Disclajmer:

    Dowolna czynność podejmowana przez osobę podpisującą siętu jako Veber
    może spowodwać komplikacje dla jego osoby.

    Dla każdej innej osoby, która nie umie czytać ze zrozumieniem też.

    --

  • 60. Data: 2003-12-29 20:25:31
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    Veber napisał:
    [ciach]
    > Bo nie dopełnil starannosci w poinformowaniu mnie o mozliwych
    > komplikacjach.

    a tabelę opłat i prowizji oraz regulamin prowadzenia konta czytał?