  • 31. Data: 2002-03-15 17:06:14
    Temat: Re: mBank ma rozdwojenie jaźni
    Od: "Mateusz Muun" <m...@m...net>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    news:a6sbcm$dvd$1@news.onet.pl...

    > Tak. Aczkolwiek z drugiej strony jest to kultura wysoka :) Dostepna dla
    > nielicznych, ktorzy chca i stanowia swego rodzaju elite (duchowa,
    kulturalna
    > jak ja zwal). a ta elita wiaze sie czasami z duuuuuza kasa :)

    Niestety sytuacja samych muzykow jest dosc tragiczna:(

  • 32. Data: 2002-03-15 23:20:48
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Mar 2002 12:44:59 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: s...@i...pl <s...@i...pl>
    napisała:
    > Darmowe sa _internetowe_ przelewy - za przelew w oddziale trzeba juz placic.
    No tak, ja innych prawie nie robię ;-)
    > Zreszta nie tylko ten bank tak robi; inne (np. Lukas, BSK, itd) maja tak samo.
    > I nigdzie nie znalazlem stwierdzenia, ze to jest promocja.

    Oj tak. Ale jeśli (IMHO) dopłacją do tego biznesu to kiedyś mog chcieć
    przestać, prawda ?
    KJ

    --
    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

  • 33. Data: 2002-03-16 09:22:42
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Niestety sytuacja samych muzykow jest dosc tragiczna:(

    No wiec widzisz - bank jest jako bogatu wujek, mecenas kultury i takie
    tam...
    Wychodzi tanio - a elyta snobuje i udaje ze sie zasluchuje w muzyce
    klasycznej ;)

  • 34. Data: 2002-03-16 12:10:25
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

    > Wychodzi tanio - a elyta snobuje i udaje ze sie zasluchuje w muzyce
    > klasycznej ;)

    Dokladnie. Warto chociaz raz zobaczyc tych spasionych kapitalistow
    zasiadajacych na najlepszych miejscach (w pierwszym rzedzie balkonu) w
    Filharmonii Narodowej. Przychodza sluzbowo i to niestety widac, slychac i
    czuc. Ale bez nich Filharmonia by nie istniala. :-(((((

  • 35. Data: 2002-03-16 18:09:59
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]
    > Filharmonii Narodowej. Przychodza sluzbowo i to niestety widac, slychac i
    > czuc. Ale bez nich Filharmonia by nie istniala. :-(((((

    widzialem :-)
    siedzialem w pierwszym rzedzie balkonu [amfiteatru, ale to szczegol, chyba to
    masz na mysli?] (to nie sa najlepsze miejsca, 5 rzad na parterze jest najlepszy
    [110 PLN/miejsce :-( na codzien roche drogo])
    nie jestem spasionym kapitalista, ani takich tam nie widzialem.
    nie czulem, nie slyszalem.
    widzialem sporo zainteresowanych Sztuka ludzi i troche mlodziezy
    spedzonej chyba na sile (na szczescie nie w poblizu "najlepszych" miejsc)
    w celu zobaczenia, ze ten starsze Pan z tylu co sie 2 godizny usmiecha
    nie jest ochroniarzem, tylko w finale ma za zadanie 4 razy zetknac ze saba
    z dosc duza sila duza blaszane kolka.

    Nie wiem czy na pewno piszesz z autopsji, czy tylko konfabulujesz na temat FN?

    pozdrawiam

    romekk

  • 36. Data: 2002-03-16 23:03:37
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

    > widzialem :-)
    > siedzialem w pierwszym rzedzie balkonu [amfiteatru, ale to szczegol, chyba
    > masz na mysli?]

    W FN nie ma amfiteatru.

    > (to nie sa najlepsze miejsca, 5 rzad na parterze jest najlepszy
    > [110 PLN/miejsce :-( na codzien roche drogo])

    To sa miejsca jurorow podczas konkursow Chopinowskich - zle nie sa. Wole
    siedziec wlasnie tam - IMO lepsza akustyka. Ceny biletow zaleza od koncertu
    takze na codzien jest to troche tansze.

    > nie jestem spasionym kapitalista, ani takich tam nie widzialem.
    > nie czulem, nie slyszalem.

    To ci ktorzy klaszcza miedzy czesciami koncertu. :-))
    A to bardzo zle widziane!

> [...]
    > z dosc duza sila duza blaszane kolka.
    >
    > Nie wiem czy na pewno piszesz z autopsji, czy tylko konfabulujesz na temat

    Moja ksywa nie jest przypadkowa :-))

    Nie lubie sponsorow tylko i wylacznie z zazdrosci ze nie placa za bilety -
    przyznaje sie bez bicia. Zwykle o muzyce nie maja pojecia i w sumie wszystko
    im jedno kto gra, co gra i jak gra.
    Sa tez pozytywne aspekty. Czesc z nich nie przychodzi a wtedy z wejsciowka
    za dyche siedzisz jak krol. :-)))
    Poza tym mowilem ze bez sponsorow ogromnej czesci ciekawych koncertow by nie
    bylo. Trzeba z nimi zyc w zgodzie.

  • 37. Data: 2002-03-17 07:57:53
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    chyba to zla grupa, zeby dyskutowac o Filcharmonii/Operze/Teatrze i Sztuce
    ;) To kto tam przychodzi czesciowo jest sterowane przez same te instytucje.
    Nie wiem jak jest z abonamentami do Filcharmonii, ale Opera Narodowa ma w
    ofercie jedynie abonament na WSZYSTKIE przedstawienia w miesiacu
    - nikt indywidualny tego nie kupi, bo bez sensu chodzic 10 razy na to samo
    i w dodatku wydawac pare tys/m-c. a kupic dobry bilet "z biegu" nie jest
    latwo - proscij poszukac znajomosci w firmach posiadajacych abonamenty :)

    pozdrawiam

    romekk

  • 38. Data: 2002-03-17 09:13:27
    Temat: Re: mBank ma rozdwojenie jaĽni
    Od: stean <s...@p...onet.pl>

    "schen" <s...@i...pl> napisal(a):

    > Z bankow dostepnych na
    >miejscu (Rzeszow) wybralem BGZ e-Integrum - 3 zl/mc, internetowe przelewy i
    >zlecenia stale darmowe, darmowy token, mozliwosc zalozenia subkonta
    >e-Skalacja oprocentowanego 9%, maestro od reki + szeroki wachlarz wszelakiej
    >masci produktow bankowych. Bank ma pelna licencje dewizowa.

    brzmi ciekawie a jak jeszcze nie ma obowiazkowego zasilania konta to
    jest niezle. co do mBanku to uwazam ze jest ciekawy bo ma dobre
    oprocentowanie i dziala w pelni onnline ! i to jest najwazniejsze co
    oczekuje po banku wirtualnym. czy jest gdzies takie drugie konto w
    pelni onnline ?

    tomek

  • 39. Data: 2002-03-17 09:15:35
    Od: stean <s...@p...onet.pl>

    stean <s...@p...onet.pl> napisal(a):

    >zy jest gdzies takie drugie konto w
    >pelni onnline ?

    tzn. chodzi mi o to ze wykonuje zlecenia i aktualizacje w czasie
    rzeczywistym na bierzaco co nie mozna powiedziec np. o lukasie