  • Data: 2003-10-21 18:55:40
    Temat: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radzę zadzwonić do mLinki i poprosić o numer konta. Po prostu nie ona do
    ciebie dzwoni, tylko ty do niej. Aha i mimo wszystko musisz podać we wniosku
    swój numer domowy związany z twoim stałym adresem (dzwonić mogą na inny).

    Użytkownik "Witold Przygoda" <p...@n...mi.pl> napisał w
    wiadomości news:bn37p9$6gj$1@srv.cyf-kr.edu.pl...