    From: "Przemek Jaroszewski" <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - klopoty z prowizja
    Date: Thu, 31 Oct 2002 12:58:55 +0100

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:apoc1h$lfb$1@news.onet.pl...

    > Ale to nie jest problem mBanku - tylko wszystkich bankow wykorzystujacych
    > _siec_ Euronetu (Multi, Intelig, LG, wkrotce Pekao SA i inne).
    > Muisz odroznic bankomat Euronetu od tego, ktory znajduje sie w placowce
    > Milleennium.
    > On jest tylko _obslugiwany_.
    > Jak ktos tutaj trafnie dal przyklad - twoje sa mopy i srodki czystosci - ale
    > sprzata ktos inny ;)

    Widzisz, wedlug mnie masz racje, ale nie do konca :) To znaczy, owszem, jest roznica
    miedzy bankomatami nalezacymi do Euronetu i oblsugiwanymi przez Euronet. Ale istotne
    jest to, _gdzie jest napisane w TOiP_, ze bezprowizyjne wyplaty sa _tylko_ z tych
    _nalezacych_ do Euronetu? Zwrocilbym uwage na dwie rzeczy:
    - co to jest "Siec Euronet"? Zgadzam sie z Mirkiem, ze jezeli bankomat wita mnie
    ekranem "Welcome to Euronet Worldwide" (tak robia Milleniumowe) i logo Euronetu, to
    mam prawo przypuszczac, ze nalezy on do takiej Sieci
    - uwaga, ze "lista bankomatow sieci dostepna jest na stronach interentowych mBanku"
    nie zalatwia sprawy. Nie jest nigdzie napisane, ze jest to jedyna obowiazujaca lista
    _wszystkich_ bezprowizyjnych bankomatow Euronetu.
    Mysle, ze wielu klientow moze sie nabrac na komunikaty bankomatow Millenium.
    Rozumiem, ze to nie do konca problem mBanku, ale moim zdaniem zadanie
    bezprowizyjnosci przy takich zapisach jak te aktualne w TOiP i na stronie daja sie
    obronic...

    Przemek