  • Data: 2002-10-31 12:55:45
    Temat: Re: mBank - klopoty z prowizja
    Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli rzeczywiscie jest tak, jak piszesz, to jest to oszustwo ze strony
    > banku.
    > Nie pisza przeciez "w niektorych bankomatach Euronetu".
    > Ile % tych bankomatow jest objetych bezprowizyjnymi wyplatami?
    > Ktos to policzyl?
    > Rownie dobrze moglyby byc 2 takie bankomaty w Polsce, a reszta z prowizja.
    > :-/
    > Dopiero po Twoim poscie zajrzalem na spis na www banku i... po wybraniu
    > miasta wiesza mi sie Netscape. Pod IE dziala.
    >
    > M.

    Uważam, że jak jest logo Euronetu to bankomat powinien być
    traktowany jako Euronet a nie, że może być różnie.
    Po to jest logo aby rozpoznać od razu towar (tutaj - bankomat)
    od innego produktu. Udawanie kogoś innego może być ścigane.
    A w sytucaji kiedy Euronet obsługuje bankomaty kogoś innego
    powinien dawać logo, które jednoznacznie powie, że nie jest
    to jego bankomat w sensie bezpłatnej wypłaty w bankomatach
    Euronetu

    Bartek I.