  • Data: 2002-11-02 17:15:54
    Temat: Re: mBank - klopoty z prowizja
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zrob cos z tymi polskimi znakami, albo ich w ogole nie uzywaj, bo tego
    prawie nie daje sie czytac.

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> writes:

    > Nie wiem kto wpad na pomys oznaczania bankomatów Mille logiem Euronetu.
    > Naleaoby dy do zmiany tego wanie, gdy jest to wyjtkowo dyskusyjna
    > kwestia. I wina ley po stronie Euronetu/Mille, jako e postpujc w ten
    > sposób powoduj dezinformacj i w pewien sposób oszukuj klienta.

    Generalnie jest tak:
    - klienci np. mBanku zawieraja umowe z mBankiem, a nie z Euronetem
    i Millennium. Wszelkie reklamacje powinni kierowac wiec do mBanku.
    - o ile wiem, bankomaty Millennium sa wlasnoscia Millennium (BIG),
    oraz sa obslugiwane przez Euronet.
    - naturalne jest dla mnie, ze Euronet wyswietla na nich swoje reklamy itp.
    - prowizje mBanku sa naliczane przez mBank, nie przez Euronet. Jesli mBank
    nalicza prowizje dla korzystajacych z bankomatow Millennium, to powinien
    to jasno okreslic w regulaminie itp. (i chyba tak jest?).

    A swoja droga mBank moglby zastrzec w swojej umowie z Euronetem,
    ze ten drugi ma odpowiednio oznakowac bankomaty opisane w umowie, i nie
    byloby problemu. Chyba ze Euronet traktuje bankomaty Millennium jako swoje,
    a tylko mBank tego nie robi, nie wiem.

    > Skoro ten bankomat nie jest traktowany, jak nalecy do sieci Euronet - NIE
    > MOE mie naklejek "euronet" [a widziaem ju takie] i loga na display'u.

    Dlaczego? To sprawa wlascicieli tych bankomatow oraz Euronetu.

    > Moe uderzy do Euronetu?

    A na jakiej podstawie?
    --
    Krzysztof Halasa