  • 1. Data: 2003-01-18 14:10:46
    Temat: mBank / inteligo
    Od: "maciekrad" <m...@t...pl>

    Witam!

    Przedarłem się przez setki dywagacji na temat różnicy w jakości
    (czy raczej skuteczności) kart do płatności internetowych,
    wydawanych przez Inteligo i mBank... Sam posiadam obecnie konto
    Inteligo i byłem niemile zdziwiony próbując skorzystać z karty
    w dwóch miejscach - www.dvdcrave.com oraz www.directnic.com

    Czy z kartą mBanku są podobne historie w części sklepów sieciowych
    (ergo lepiej mieć oba konta i z jednej karty korzystać tam, gdzie
    druga "nie może"), czy spokojnie można zrezygnować z inteligo,
    założyć konto w mBanku i jemu pozostać wiernym?

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2003-01-18 16:13:44
    Temat: Re: mBank / inteligo
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > druga "nie może"), czy spokojnie można zrezygnować z inteligo,
    > założyć konto w mBanku i jemu pozostać wiernym?

    Inteligo ma cos ostatnio problemy ze swoja karta - poczekaj jeszcze z
    miesiac, dwa - bo jesli istotnie straci te swoja funkcjonlanosc
    (placenie w internecie), a masz juz konto w mBanku, to... :)

  • 3. Data: 2003-01-18 16:19:38
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0bn94$lni$1@absinth.dialog.net.pl, maciekrad <m...@t...pl>:

> [...]
    > w dwóch miejscach - www.dvdcrave.com oraz www.directnic.com
    >
    > Czy z kartą mBanku są podobne historie w części sklepów sieciowych

    tak, ale w innych; oczywiście mowa o eKarcie?
    skuteczniejsza choć droższa będzie Visa Gold mBanku

    > (ergo lepiej mieć oba konta i z jednej karty korzystać tam, gdzie
    > druga "nie może"), czy spokojnie można zrezygnować z inteligo,
    > założyć konto w mBanku i jemu pozostać wiernym?

    To bardzo zależy, do czego jeszcze używasz konta Inteligo. Opisz, to Ci
    poradzimy.

    Byc moze Twoje klopoty z VE Inteligo są przejściowe i związane z "pracami"
    Euronetu - patrz niedawny post Wojciecha Nawary na ten temat.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-18 21:06:42
    Od: "maciekrad" <m...@t...pl>

    Robert wrote:

    > tak, ale w innych; oczywiście mowa o eKarcie?
    > skuteczniejsza choć droższa będzie Visa Gold mBanku
    [...]
    > To bardzo zależy, do czego jeszcze używasz konta Inteligo. Opisz, to
    > Ci poradzimy.

    Mam konto firmowe i osobiste w BSK, a "internetowe" konto jest
    dla mnie dodatkowym - do przychodów z innej działalności i przy
    okazji do płacenia przez internet. To ostatnie przerzuciłem już
    wyłącznie na konto Inteligo, więc niemożnością dokonania kilku
    ostatnich płatności mocno się zawiodłem... Nie robię ich wiele,
    ale zwykle są to rzeczy dość pilne (hosting, domeny i takie tam).

    Wiem, najlepiej mieć Visę Classic w BSK, ale niestety możliwość
    korzystania z debetów potrafi u mnie wywołać brak kontroli nad
    wydatkami, więc z tej opcji zrezygnowałem :)

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 5. Data: 2003-01-18 21:52:35
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0cfl4$a0j$1@absinth.dialog.net.pl, maciekrad <m...@t...pl>:

> [...]
    > ostatnich płatności mocno się zawiodłem... Nie robię ich wiele,
    > ale zwykle są to rzeczy dość pilne (hosting, domeny i takie tam).

    Zatem rozumiem, ze potrzebne Ci to tylko do platnosci w internecie.

    Jesli chodzi o eKarte, to jest drozsza niz VE Inteligo, 25 zl na rok.
    Jest to karta wirtualna, a wiec bezpieczniejsza, niemniej z kolei powoduje
    to problemy u niektorych sprzedawcow, opisane tutaj:

    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
    _2110.html#2291

    Gdzies na stronach mBanku (cos delfiny ...) jest tez wykaz sklepow, ktore
    chodza lub nie z eKarta.

    Przed decyzja radze przeszukac archiwum tej grupy:
    http://groups.google.com/groups?group=pl.biznes.bank

    oraz Forum mBanku:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/search.php3?f=1

    wpisujac nazwy serwisow, ktore Cie interesuja; byc moze od razu uzyskasz
    odpowiedz, czy beda chodzic, czy nie; mam mgliste wspomnienie, ze directnic
    sie pojawialo w tym kontekscie.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-01-19 12:25:55
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "maciekrad" <m...@t...pl> wyznał(a):
    > Sam posiadam obecnie konto
    > Inteligo i byłem niemile zdziwiony próbując skorzystać z karty
    > w dwóch miejscach - www.dvdcrave.com oraz www.directnic.com

    płaciłem kartą Inteligo w www.directnic.com jakiś czas temu (okolice
    listopada/grudnia ub.r.) i nie miałem problemów. Wojtek Nawara pisał o
    przejściowych problemach z tym związanych - może akurat "wstrzeliłeś"
    się w ten okres?

    --
    [del] * http://btsearch.org * wyszukiwarka stacji bazowych GSM

  • 7. Data: 2003-01-19 12:26:28
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    wyznał(a):
    > Inteligo ma cos ostatnio problemy ze swoja karta - poczekaj jeszcze z
    > miesiac, dwa - bo jesli istotnie straci te swoja funkcjonlanosc
    > (placenie w internecie), a masz juz konto w mBanku, to... :)

    całkiem możliwe, że straci tę funkcjonalność... na rzecz KK
    Inteligo/PKO BP ;)

    --
    [del] * http://btsearch.org * wyszukiwarka stacji bazowych GSM