    From: "maciekrad" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank / inteligo
    Date: Sat, 18 Jan 2003 22:06:42 +0100

    Robert wrote:

    > tak, ale w innych; oczywiście mowa o eKarcie?
    > skuteczniejsza choć droższa będzie Visa Gold mBanku
    [...]
    > To bardzo zależy, do czego jeszcze używasz konta Inteligo. Opisz, to
    > Ci poradzimy.

    Mam konto firmowe i osobiste w BSK, a "internetowe" konto jest
    dla mnie dodatkowym - do przychodów z innej działalności i przy
    okazji do płacenia przez internet. To ostatnie przerzuciłem już
    wyłącznie na konto Inteligo, więc niemożnością dokonania kilku
    ostatnich płatności mocno się zawiodłem... Nie robię ich wiele,
    ale zwykle są to rzeczy dość pilne (hosting, domeny i takie tam).

    Wiem, najlepiej mieć Visę Classic w BSK, ale niestety możliwość
    korzystania z debetów potrafi u mnie wywołać brak kontroli nad
    wydatkami, więc z tej opcji zrezygnowałem :)

    Pozdrawiam
    Maciek