  • 41. Data: 2004-06-02 17:24:20
    Temat: Re: mBank i umowa
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 2 Jun 2004 16:23:05 +0200, w <c9knr1$h3b$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Przekraczasz wszelkie granice chamstwa. Z chamami się po prostu nie
    > rozmawia - to tyle.

    Gdzieś wcięło odpowiedź na pytanie. Jak przeczytam, to może odwołam bzdury.

  • 42. Data: 2004-06-02 17:33:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Gdzieś wcięło odpowiedź na pytanie. Jak przeczytam, to może odwołam bzdury.

    Odpowiedź padła - nie raczyłes jej przeczytac - za to raczyłeś napisać parę
    chamskich odzywek. Dla mnie EOT, bo rozmowa z chamem niepotrzebnkie go
    nobilituje. Vide: Lepper.

  • 43. Data: 2004-06-02 20:39:54
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 2 Jun 2004 19:33:00 +0200, w <c9l2v1$ors$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Odpowiedź padła - nie raczyłes jej przeczytac - za to raczyłeś napisać parę
    > chamskich odzywek. Dla mnie EOT, bo rozmowa z chamem niepotrzebnkie go
    > nobilituje. Vide: Lepper.

    Czyli jednak nie myślisz. Pytanie było proste -- jak miałem do tego dojść drogą
    dedukcji. Mam napisać _jeszcze_ jaśniej (jeżeli się da)?

  • 44. Data: 2004-06-08 06:37:14
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > Czyli jednak nie myślisz. Pytanie było proste -- jak miałem do tego dojść drogą
    > dedukcji. Mam napisać _jeszcze_ jaśniej (jeżeli się da)?

    Daj sobie juz spokój, bo żal bierze, kidy się patrzy na Twoje nieszczęście.

  • 45. Data: 2004-06-08 07:33:47
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Przekraczasz wszelkie granice chamstwa. Z chamami się po prostu nie
    > rozmawia - to tyle.

    No wreszcie,
    w końcu skończą się te tasiemcowe, pseudodialogowe posty
    nic nie wnoszące do tematów poza rozpychającym się chamstwem
    w coraz to nowym wątku.
    Weźniesz sobie do serca to co wyżej napisałaś Agnieszko?
    Pamiętaj 'Z jakim przestajesz - takim się stajesz'
    a szkoda byłoby zatracić choćby tylko część Twojej wrażliwości
    (i ostrego pióra jednocześnie) z tak błahego powodu.

    pozdrawiam serdecznie, St.

  • 46. Data: 2004-06-08 07:54:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Weźniesz sobie do serca to co wyżej napisałaś Agnieszko?

    Staram się Stasiu ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 47. Data: 2004-06-08 09:36:26
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Bartol: nieeeeeeeeeee!!!
    Cały mój świat legł w gruzach ;-)

    Jacek

  • 48. Data: 2004-06-08 10:28:47
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    8 Jun 2004 09:33:47 +0200, w <0...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > a szkoda byłoby zatracić choćby tylko część Twojej wrażliwości
    > (i ostrego pióra jednocześnie) z tak błahego powodu.

    Widzę, że jednak nie doczekam się odpowiedzi :)
    No cóż, więcej po was spodziewać się raczej nie można.

  • 49. Data: 2004-06-08 10:29:47
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 08 Jun 2004 08:37:14 +0200, w <ca3mqn$h8r$1@news.onet.pl>, Pa_K

    > Daj sobie juz spokój, bo żal bierze, kidy się patrzy na Twoje nieszczęście.

    Możesz już wyjść, bo podobnie jak Glenn myślenie nie jest twoją mocną stroną.

  • 50. Data: 2004-06-08 10:52:42
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Bartol: nieeeeeeeeeee!!!
    > Cały mój świat legł w gruzach ;-)

    Nie ma sprawy, lecze przez inernet, pomoge Ci. ;-)

    Bartol