  • Data: 2020-03-09 19:59:56
    Temat: Re: mBank i przekształcenie eKONTA
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Dawid Rutkowski d...@w...pl ...

    > Jak chcesz banku z sensownymi - tzn. niezapchanymi przez emerytów -
    > oddziałami, to lepiej spójrz na santander, ew. millenium, w
    > ostateczności bnp - w zależności, którego oddział masz blisko. W
    > santander konto darmowe, debetówka przy 5 pyk/mc, inaczej 5zł (albo
    > stała opłata 3zł) - pytanie, czy potrzebna, bo bankomaty na blik
    > darmowe wszystkie, a do płacenia lepsza kredytówka, którą dostaniesz
    > od ręki. W mille wymagają 1k wpływu i 1 transakcji. Konto, karta,
    > bankomaty (w tym blik) bezpłatne.

    millenium z sensowna obsługa przy okienku? ROTFL...
    Oni przeciez tak sie zajmuja wszystkim innym, zawsze maja jakies ale,
    jakis problem i coś innego waznego do zrobienia...

    Ja natomiast co do obsługi chwaliłem PKO SA ale tylko do 31.12.
    Wzorem innych banków wprowadzili system wpisywania nominałów pieniedzy
    przy obsłudze kasowej do komputera - pogratulowac ynteligentnemu manago
    który to wymyslił.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.