  • Data: 2020-02-28 03:15:34
    Temat: Re: mBank i przekształcenie eKONTA
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-27 12:42, voy pisze:

    > Sprawdź:
    > Moje finanse -> Rachunki -> ... -> na dole strony "Zmiana typu rachunku
    > złóż wniosek"
    >
    > Nie pamiętam czy tak składałem wniosek, ale kiedyś dało się zmienić.
    >
    > Pozdr :)

    Dziękuję Ci, dobry człowieku! Jak to w mBanku wszystko musi być
    poukrywane, a z poziomu ścieżki stron w interfejsie, którą podałeś udało
    się złożyć dyspozycję 5-cioma kliknięciami. Bez wychodzenia z domu i
    wizyty w oddziale. Zrobiłem to kilka minut temu i już mailem dostałem
    informację o przekształceniu rachunku. No i tam było do wyboru konto
    mKonto Intensive oraz eKonto Osobiste, a nie jak w dyspozycjach w Pasażu
    tylko Intensive.

    Nowy interfejs i ciągłe zmiany położenia różnych opcji nie ułatwiały (do
    tej pory) sprawy. A że w opcje rachunku / interfejsu WWW zaglądam raz na
    Ruski rok to łatwo było się pogubić.

    No i tylko z tej listy Moje rachunki w szczegółach rachunku można
    sprawdzić obecny rodzaj konta / taryfę, bo w Podsumowaniu w szczegółach
    wybranego rachunku tego nie ma, tak samo jak nie ma tego w panelu
    ustawień obsługi (kółko zębate). Tak więc jeszcze raz bardzo dziękuję.

    Serdeczne pozdrowienia

    K.