  • Data: 2015-11-23 16:50:56
    Temat: Re: mBank i pozdrowienia z przyszłości
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    >Taka ciekawosta w interfejsie mBanku - przebywam w innej strefie
    >czasowej, i jest u mnie już po północy (jest u mnie w okolicach
    >00:40, 24 listopada; w Polsce jest jeszcze 23 listopada, w okolicach
    >16:40).
    >Data w komputerze to - zgodnie ze strefą czasową - 24 listopada.
    >Przelew w mBanku zlecony na 23 listopada, czyli dzień, który jeszcze
    >jest w Polsce.
    >Niestety przelewu puścić się nie da - interfejs mBanku informuje, że
    >"Data nie może być w przeszłości".
    >Programista nie przewidział, że poza Polską są na świecie również
> [...]

    Zachcialo sie "nowoczesnego" interfejsu, w ktorym przeplata sie strona
    serwera i klienta, to i wychodza takie kwiatki.
    Inne banki chyba na to odporniejsze ... ale i do nich zawita kiedys
    nowe :-)

    >Pozdrawiając z przyszłości,

    Poczekaj na weekend na przelomie miesiaca - ja juz widzialem w mbanku
    odsetki naliczone w przyszlosci - w sobote na koncie, a data
    ksiegowania w poniedzialek :-)

    J.