  • Data: 2015-11-24 11:08:20
    Temat: Re: mBank i pozdrowienia z przyszłości
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem, takie pytanie dostałem od osoby z mBanku, która odpowiada za ten bajzel,
    więc je jedynie przekazałem. Tu akurat widać, że problem jest w tym, że gdzieś biorą
    datę systemową użytkownika do porównania, zamiast daty serwera, ale przecież nie
    zawsze tak jest, a jak widziałem formatkę zgłoszenia błędów do IT, bo mBankowe IT
    robi taka zależna spółeczka, to tam chcą by podawać im za każdym razem szczegóły.