eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu › Re: mBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu
  • Data: 2014-08-17 01:29:49
    Temat: Re: mBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 17 Aug 2014, Krzysztof Halasa wrote:

    > i problemu z nimi nie ma. Sposób autoryzacji zależy od hotelu, nie od
    > booking.com.

    Może i sposób autoryzacji nie zależy od booking.com, ale oni go wyraźnie
    sugerują w swoim mailu o jakie transakcje ich zdaniem chodzi (całość
    przytoczyłem w pierwszym poście):

    [...]
    Prosimy o podjęcie jednego z dwóch niżej wymienionych działań:

    Podanie danych tej samej karty: prosimy skontaktować się z wystawcą karty
    w celu upewnienia się, że jest ona aktywna, na jej rachunku znajdują się
    wystarczające środki i jest ważna dla międzynarodowych transakcji
    internetowych. Następnie prosimy wprowadzić dane karty, klikając tutaj.

    Podanie danych innej karty: Prosimy wprowadzić dane karty tutaj. Prosimy
    upewnić się, że karta jest aktywna, znajdują się na jej rachunku
    wystarczające środki i jest ważna dla międzynarodowych transakcji
    internetowych.
    [...]


    Ja zresztą dzwoniłem do ich supportu z sugestią, że to może nie chodzić o
    transakcje internetowe i że ten komunikat może być mylący, ale laska która
    odebrała telefon chyba była w środku układania pasjansa i wydawała się być
    zirytowana tego typu uwagami.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1