eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu › Re: mBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu
  • Data: 2014-08-17 00:16:23
    Temat: Re: mBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > Transakcji przez booking.com to w ogóle nie miałem problemu robić. :)
    > Do tego jest wymagany mo/to, nie tylko limit online auth i tyle.
    > Poza tym to "od zawsze" mi przyjmowało.

    Kwestia hotelu. W każdym razie jest więcej możliwych problemów
    w przypadku rezerwacji, która odbywa się zdalnie, niż w przypadku
    płacenia na miejscu (możesz to sobie nazwać "preauth" czy jakkolwiek,
    ale to są normalne transakcje z obecnością karty, takie same jak
    w każdym spożywczaku, no może z tą różnicą, że nie zawsze suma się
    zgadza).

    Rezerwacja ("preautoryzacja", albo po prostu zapłata z góry) może
    wymagać odblokowanych (i limitu) MO/TO, może wymagać IO, może także
    "przejść" przy zablokowanych MO/TO/IO właśnie jako transakcja keyed-in.
    Zwykle jednak karty, które mają odblokowane transakcje keyed-in, mają
    także odblokowane wszystkie inne "sensowne" sposoby autoryzacji,
    i problemu z nimi nie ma. Sposób autoryzacji zależy od hotelu, nie od
    booking.com.
    --
    Krzysztof Hałasa