eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu › Re: mBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu
  • Data: 2014-08-15 08:12:23
    Temat: Re: mBank (i pewnie inne banki też) - problemy z rezerwacją hotelu
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Aug 2014, osa wrote:

    > Dzięki za informacje. Właśnie dostałem maila z hotelu że jest problem z
    > autoryzacją... Dobrze że wcześniej przeczytałem tę wiadomość... nierówna
    > walka z mlinią była choć trochę łatwiejsza ;) Potwierdzili że hotel próbował
    > autoryzować transakcję jak z fizycznym użyciem karty ale bez chipa ;)

    Sprawa była nawet szeroko omawiana na forum mBanku:
    http://www.mbank.pl/forum/watek,997324,problem-ze-zd
    alnym-obciazeniem-kk-przez-hotel,1.html
    niestety większość konsultantów mLinii zamiast rozsądnie zareagować na
    hasło "Rezerwacja Hotelu" wyraźnie rżnie głupa, pomimo że temat jest
    doskonale rozeznany.

    Wygląda to też na element wojny między wystawcami kart
    kredytowych a hotelarzami. Ci pierwsi chyba uznali, że dokonywanie
    płatności na podstawie paru prostych danych typu numer karty, imię,
    nazwisko, data ekspiracji które można dalej przesłać w świat bez żadnych
    problemów jest jednak głupie i gwarantowanie bezepieczeństwa tego może
    sporo kosztować. Dlatego narzucają jakieś nowe standardy. Hotelarze jednak
    mają to w dupie, bo gwarancja bezpieczeństwa tego systemu to nie ich
    problem i działają po staremu. No a ludzie mają problemy.