  • 1. Data: 2017-10-11 02:55:15
    Temat: mBank i informacja o ostatnim logowaniu
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Albo jestem ślepy, albo od jakiegoś czasu nie widzę po zalogowaniu do
    mBąka informacji o dacie i godzinie ostatniego logowania. Tak dbają o
    bezpieczeństwo klientów. Normalnie nie chce się tego komentować...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2017-10-11 05:09:34
    Temat: Re: mBank i informacja o ostatnim logowaniu
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krystek <s...@k...art.pl> writes:

    > Albo jestem ślepy, albo od jakiegoś czasu nie widzę po zalogowaniu do
    > mBąka informacji o dacie i godzinie ostatniego logowania. Tak dbają o
    > bezpieczeństwo klientów. Normalnie nie chce się tego komentować...

    U mnie jest. Może Ciebie nie lubią.
    KJ

    You enjoy the company of other people.

  • 3. Data: 2017-10-11 09:05:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    U mnie też jest, choć nie powiem, że łatwo znaleźć, co potwierdza tezę, że ST mBąka
    to gra komputerowa.
    Dobrze, że to bank poboczny, bo u mnie "nowy" widok historii nie działa już od dawna.
    Jakbyś potrzebował tips&tricks, jak to znaleźć, to napisz, nie chcę spoilować
    przyjemności z gry ;>

  • 4. Data: 2017-10-11 10:20:35
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-10-11, Krystek <s...@k...art.pl> wrote:
    > Albo jestem ślepy, albo od jakiegoś czasu nie widzę po zalogowaniu do
    > mBąka informacji o dacie i godzinie ostatniego logowania.

    A gdzie szukałeś? Bo ja mam na pulpicie w stopce.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 5. Data: 2017-10-13 00:50:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-10-11 05:09, Kamil Jońca pisze:

    > U mnie jest. Może Ciebie nie lubią.

    Że tak się posłużę cytatem filmowym -
    <https://www.youtube.com/watch?v=blcs-RPLZ_c> :P

    Może mnie i nie lubię. JA wiem tylko tyle, że coraz mniej lubię ten
    (m)Bank. Na szczęście nie jest on jedyny(m), z którego usług korzystam,
    więc tylko dzięki temu daję mu jeszcze jakąś szansę (na poprawę - byle
    nie na gorsze).

    Po opisach znalazłem, tzn. może w końcu uważność mi wróciła, ale jeśli
    tego nie widać na pierwszy rzut oka...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2017-10-13 00:50:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > A gdzie szukałeś? Bo ja mam na pulpicie w stopce.

    Kiedyś to było zdaje się u góry po prawej stronie, ale co i rusz jakąś
    zmianę wprowadzają. Oczywiście "na lepsze". Ech...

    K.

    PS: Tak, teraz widzę, ale to widać słabo. Nie dość, że literki małe to
    jeszcze szare na szarym. Genialne.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2017-10-16 03:21:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" orjq5j$gk$...@n...news.atman.pl

    > Albo jestem ślepy, albo od jakiegoś czasu nie widzę po zalogowaniu do mBąka
    informacji o dacie i godzinie ostatniego logowania.
    > Tak dbają o bezpieczeństwo klientów. Normalnie nie chce się tego komentować...

    [wg jakich norm? międzynarodowych? czy krajowych_only?...]

    Normalnie trzymam w mBanku 2 biliony dolarów amerykańskich
    (denominowanych oczywiście w euro) dlatego problem
    bezpieczeństwa dotyczy mnie
    [co by tu mONdrego napisać?...]
    bardzo i należy on do żywotnych
    [mych?... chyba mam coś lepszego]
    interesów mego jestestwa, dlatego i ja tutaj zgłaszam
    me obawy
    [gorące? szaleńczo jakieś?... słowo 'żywotny' już było...]
    wykorzystując
    [co by tu jeszcze merytorycznego ;) dopisać?...]
    nadarzającą się właśnie okazję.

    [loguję się do mBanku, aby zapłacić podatki czy składki ZUS
    lub podpisać umowę okołowisienkową za pomocą przelewu
    a trzymam tam akurat tyle, by starczyło na te podpisy;
    kiedyś było to miejsce przeładunku pomiędzy Optymalną
    Świnią i resztą świata, ale obecnie nastąpił wysyp
    lokat i kont oszczędnych, przez co Świnia ta głoduje
    w chlewie bez doglądania...]