  • 1. Data: 2017-10-08 11:57:06
    Temat: idea bank - 2,5% na lokacie
    Od: maxi <m...@g...com>

    zdaje mi sie czy lokaty ida w gore ?
    w idea bank 2,5% na 3m

  • 2. Data: 2017-10-08 12:24:40
    Temat: Re: idea bank - 2,5% na lokacie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 8 Oct 2017 11:57:06 +0200, maxi napisał(a):

    > zdaje mi sie czy lokaty ida w gore ?
    > w idea bank 2,5% na 3m

    I co się podniecasz jak inflacja rzędu 2%?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2017-10-08 13:06:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Oct 2017 11:57:06 +0200, maxi napisał(a):
    > zdaje mi sie czy lokaty ida w gore ?
    > w idea bank 2,5% na 3m

    Z drugiej strony na oszczednosciowym koncie wkrotce obnizka do 2.15.

    Idea to ma szeroka oferte lokat i zmienna co chwila, niedawno tam bylo
    nawet 2.85 - ale tez mam wrazenie ze jakby podniesli.
    Ludzie kupili mieszkania i pustka w kasie?

    Bo taki BZ czy mbank, a i PKOBP to ciekaw jestem skad maja pieniadze -
    na pewno nie od ludzi zwabionych wysokim procentem :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-10-08 15:36:59
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

> [...]
    >
    > Bo taki BZ czy mbank, a i PKOBP to ciekaw jestem skad maja pieniadze -
    > na pewno nie od ludzi zwabionych wysokim procentem :-)

    Albo PEKAO SA?
    Skoro "się mówi i pisze" że jest "lepiej" (komu jak komu...) a nasze
    władze finansowe od lat trzymają stopy niskie to ludzie likwidują lokaty
    inwestują w cokolwiek. A że większości Polakom zabrania się w Polsce
    kupna polskiej ziemi (rolnej) albo apteki... Strony do inwestowania
    w gry losowe zablokowane, mało skutecznie wprawdzie ale władza ściga
    graczy. To co pozostało? Inwestować w beton.
    Widziałem zestawienia jak od 2012r wzrastał odsetek mieszkań kupowanych
    bez kredytu. Ale to się zaczęło ok. 2009r, teraz przyspieszyło. W marcu
    wg szacunków NBP 65% mieszkań kupowanych "za gotówkę".

    Arek

  • 5. Data: 2017-10-08 15:47:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Oct 2017 15:36:59 +0200, Arek napisał(a):

    > Albo PEKAO SA?
    > Skoro "się mówi i pisze" że jest "lepiej" (komu jak komu...) a nasze
    > władze finansowe od lat trzymają stopy niskie to ludzie likwidują lokaty

    trudno powiedziec, czy to wladze, czy taki rynek.
    Wladze tez maja problem - lepsze niskie koszty obslugi zadluzenia, czy
    lepsza jego dewaluacja :-)

> [...]
    > bez kredytu. Ale to się zaczęło ok. 2009r, teraz przyspieszyło. W marcu
    > wg szacunków NBP 65% mieszkań kupowanych "za gotówkę".

    A potem sie podniesie podatek od wynajmu, albo oblozy VAT :-)

    J.

  • 6. Data: 2017-10-09 23:35:33
    Od: p...@g...com

    Den söndag 8 oktober 2017 kl. 11:57:08 UTC+2 skrev maxi:
    > zdaje mi sie czy lokaty ida w gore ?
    > w idea bank 2,5% na 3m

    Po tym jak kilka tygodni temu byla lokata tylko teraz na 2,6% pozniej pojawily sie
    bez warunkow nawet na 2,85 /1 mies/ i 2,75 na 3 mies. to te 2,5% to raczej spadek.

  • 7. Data: 2017-10-12 03:05:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "maxi" 59d9f671$0$659$6...@n...neostrada.pl

    > zdaje mi sie czy lokaty ida w gore ?
    > w idea bank 2,5% na 3m

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=shrhd8mW&cr=XNiaA3
    mP&s=5MaiTiy0

    Getin Oszczędne 2.7% noworodkom (środkom urodzonym po 28 września br.) i 5 dych ode
    mnie w razie czego

    https://www.getinbank.pl/klienci-indywidualni/oferta
    /konta-osobiste/konto-oszczednosciowe-na-nowe-srodki
    https://www.getinbank.pl/dokument/Regulamin-Oferty-S
    pecjalnej-Na-nowe-srodki---II-edycja.pdf
    Data Salda początkowego - dzień wyliczenia Salda początkowego dla Uczestnika
    określony jako 28.09.2017 r.

    Bez otwierania (gdy ktoś już ma) też 2.7% dla noworodków.

    -=-

    Nadto nieźle EB daje nowicjuszom i nieźle Nest daje...

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=wNC0ED59&cr=82wuEQ
    DT&s=sfUXbohd
    BZWBKKBSg 6 dych ode mnie w razie czego ode mnie
    (nie wiem, co z %%)

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=TJ66grSc&cr=pVq1au
    1H&s=XPR7P2Hl
    EB 5 dych ode mnie w razie czego ode mnie
    (oszczędne można chyba założyć przez miesiąc po otworzenie RORu)

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=6urGOdQx&cr=CvA4et
    Aq&s=5MaiTiy0
    Nest Oszczędne 4 dychy ode mnie w razie czego ode mnie
    (można też założyć niezłą, jak na złe czasy, lokatę)

  • 8. Data: 2017-10-28 02:06:07
    Od: p...@g...com

    Idea: Tylko Teraz 3,0% na 1 i 3 mies. bez warunkow.