    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank i direct debit
    Date: Thu, 18 Jul 2002 23:13:30 +0200

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 17 Jul 2002 19:51:58 +0200), "BUCKS"
    <b...@u...to.poczta.onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Najpierw wymagana jest umowa Bank<->Bank inaczej mówiąc wierzyciel (firma) i
    >dłużnik (klient) muszą mieć konta w bankach, które podpisały porozumienie o
    >PZ i oferują tę usługę.
    >Potem jest tak jak piszesz ale mnie jako Kowalskiego ta umowa wogóle nie
    >interesuje.

    Jak nie interesuje, skoro np. mając konto w banu X nie możesz z tego
    skorzystać, bo bank X nie ma umowy z TPSA... W przypadku TPSA to
    jeszcze, ale powiedzmy, że chciałbyś tak płacić mi za porady
    powiedzmy. No i dupa blada, bo ja musiałbym podpisać umowę z bankami w
    Polsce... Słowem -- działa i tak tylko dla takich firm jak TPSA,
    gazownia itp.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)