  • 21. Data: 2016-03-07 20:41:25
    Temat: Re: mBank i chargeback
    Od: n...@p...pl

    W dniu poniedziałek, 7 marca 2016 15:39:28 UTC+1 użytkownik Rafal Jankowski napisał:

    > Kręgosłup pracownika wyczuwa różnicę między 45kg sprzętu sportowego i
    > muzycznego a 45kg z dopełnienia tego zbioru?

    czy nie prościej byłoby polecieć bez walizki
    a samą walizkę wysłać pocztą lub kurierem?!

  • 22. Data: 2016-03-08 00:20:42
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/7/2016 4:09 AM, Rafal Jankowski wrote:

> [...]
    >
    > "Maksymalny ciężar Mojego Dodatkowego Sprzętu nie może przekroczyć 45
    > kg. W przypadku cięższego sprzętu, jego przewóz możliwy jest jedynie

    a teraz zakwalifikuj zwykłą ekstra walizkę jako sprzęt sporotwy i
    uzasadnij dlaczego.

  • 23. Data: 2016-03-08 00:21:22
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/7/2016 8:10 AM, Rafal Jankowski wrote:
    > A co jak jest to torba sportowa?

    a ta torba to w jakiej dyscyplinie?

  • 24. Data: 2016-03-08 00:22:43
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/7/2016 1:41 PM, n...@p...pl wrote:
    > czy nie prościej byłoby polecieć bez walizki
    > a samą walizkę wysłać pocztą lub kurierem?!

    prosciej tak. taniej nie.

  • 25. Data: 2016-03-08 01:34:49
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <nbl2c3$vmt$3@dont-email.me>, witek <w...@g...pl>
    wrote:

    > prosciej tak. taniej nie.

    Ani prosciej ani taniej:
    http://tinyurl.com/j2bgqr8 <-tak wygladala 'walizeczka'
    Po drugie lotnisko docelowe znajdowalo sie innym kontynencie, a na
    dodatek na pustyni.
    Mialem tam czekac az poczta przyjdzie?
    LOL
    Czy mozna prosic o zakonczenie tego podwatku?
    --
    TA

  • 26. Data: 2016-03-08 02:38:10
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/7/2016 6:34 PM, T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > Mialem tam czekac az poczta przyjdzie?
    > LOL
    > Czy mozna prosic o zakonczenie tego podwatku?

    https://www.luggageforward.com/
    https://www.sendmybag.com/

    jest tego od cholery.
    Mozna odebrac na lotnisku po przylocie.

    Tylko, ze tanio nie bedzie.

    tak sobie tylko gdybamy. nie bierz tego do siebie.

  • 27. Data: 2016-03-08 05:43:13
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 03/08/2016 08:20 AM, witek wrote:

    > a teraz zakwalifikuj zwykłą ekstra walizkę jako sprzęt sporotwy i
    > uzasadnij dlaczego.

    Dźwiganie ciężarów rzecz jasna.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 28. Data: 2016-03-08 07:18:47
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Mon, 7 Mar 2016, witek wrote:

    > a teraz zakwalifikuj zwykłą ekstra walizkę jako sprzęt sporotwy i uzasadnij
    > dlaczego.

    Niezbędne akesorium do spaceru strongmena
    http://www.ironmind.com:8080/ironmind/export/sites/d
    efault/ironmind/marisuzmos_lg.jpg

  • 29. Data: 2016-03-08 07:22:01
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Mon, 7 Mar 2016, witek wrote:

    > a ta torba to w jakiej dyscyplinie?

    Wędkarstwo gruntowe
    http://allegro.pl/duza-torba-wedkarska-5kieszeni-sup
    er-cena-i5587412686.html

  • 30. Data: 2016-03-12 14:53:13
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    T...@s...in.the.world writes:

    [chargeback]
    > Najpierw (w oddziale) w ogole udawali ze taka usluga u nich nie istnieje
    > (jak sie okazalo mieli poniekad racje).

    Mieli całkowitą rację, gdyż rzeczywiście nie ma takiej usługi.
    Chargeback to jest mechanizm używany do rozliczeń między wydawcami kart
    i firmami rozliczającymi transakcje karciane - ma się on dokładnie nijak
    do użytkowników kart.

    Użytkownicy kart posługują się w kontaktach z bankami "reklamacjami",
    a to co z tymi reklamacjami zrobią banki (w stosunku do, w końcu,
    sprzedawców), to jest inna sprawa.
    --
    Krzysztof Hałasa