  • 1. Data: 2005-01-31 21:29:18
    Temat: mBank i brak możliwości zalogowania
    Od: fjacek <f...@o...wywal.spam.pl>

    Nie jest dobrze, bo akurat mam czas zasiąść do finansów
    rodzinnych a tu nici z tego. Wyszukiwarka mówi, że hasło
    "ale obecnie nie można zalogować" to dosyć popularna sprawa
    w mBanku :-( Szkoda, że nie wiedziałem jak się zapisywałem.

    Długo to tak może potrwać?

    --
    FJ

  • 2. Data: 2005-01-31 21:50:48
    Temat: Re: mBank i brak możliwości zalogowania
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2005 22:29:18 +0100, fjacek <f...@o...wywal.spam.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >"ale obecnie nie można zalogować" to dosyć popularna sprawa
    >w mBanku :-( Szkoda, że nie wiedziałem jak się zapisywałem.

    A informacje o przerwach czytasz na głównej stronie?

  • 3. Data: 2005-01-31 21:52:04
    Od: "axell" <a...@o...wywalto.pl>

> [...]
    > "ale obecnie nie można zalogować" to dosyć popularna sprawa
    > w mBanku :-( Szkoda, że nie wiedziałem jak się zapisywałem.

    Conajmniej od tygodnia na stronie transkacyjnej (tam gdzie się podaje id i
    hasło) była informacja, ze ze względu na zmiany przepisów związanych z
    przelewami do US, dzis od 22 - 24 nie bedzie działać żaden kanał
    transakcyjny( internet,vap,tel). Może jednak się jednak uporają przed
    połnocą.
    axell

  • 4. Data: 2005-01-31 22:53:01
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    axell wrote:

> [...]
    > przelewami do US, dzis od 22 - 24 nie bedzie działać żaden kanał
    > transakcyjny( internet,vap,tel). Może jednak się jednak uporają przed

    Taaak.
    Mnie przedc chwilą powiedziano, że od wczoraj taka informacja jest...

    Czy im się wydaje, że każdy nic innego nie robi, tylko ogląda stronę
    mBanku...

    Tomek

  • 5. Data: 2005-01-31 22:55:34
    Od: BWWald <b...@p...onet.pl>

    axell napisał(a):

> [...]
    > przelewami do US, dzis od 22 - 24 nie bedzie działać żaden kanał
    > transakcyjny( internet,vap,tel). Może jednak się jednak uporają przed

    Była... Wtedy, gdy "nie była nikomu potrzebna" (???), tak jak jest
    obecnie... Każdy czyta strony kilka razy dziennnie...

    Waldek

  • 6. Data: 2005-01-31 23:35:54
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 31 Jan 2005 22:52:04 +0100, "axell" <a...@o...wywalto.pl>
    wrote:

    >transakcyjny( internet,vap,tel). Może jednak się jednak uporają przed
    >połnocą.

    pewnie się uporają, ale jeszcze trzeba określić datę... :-(
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2005-01-31 23:40:59
    Temat: Re: mBank i brak możliwo?ci zalogowania
    Od: "tadzik" <j...@g...pl>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > pewnie się uporają, ale jeszcze trzeba określić datę... :-(

    już działa

  • 8. Data: 2005-01-31 23:52:27
    Temat: Re: mBank przerwa wdrożeniowa
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Długo to tak może potrwać?

    Trwa przerwa wdrożeniowa,
    do północy, chwila przerwy i dalej do rana.

    Info było i to od dawna,
    dowód pośredni:
    http://skocz.pl/mB-info

  • 9. Data: 2005-01-31 23:56:01
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > już działa

    Bez paniki, to tylko chwilowo ;-)
    zaraz znów przestanie: http://skocz.pl/mB-info

  • 10. Data: 2005-02-01 00:37:15
    Od: "LupoAlberto" <l...@f...adres.pl>

    > Bez paniki, to tylko chwilowo ;-)
    > zaraz znów przestanie: http://skocz.pl/mB-info

    Chciałem zauważyć że noc z 30 na 31 była wczoraj...
    wiec proszę nie straszyć ludzi...

    Lupo