  • 1. Data: 2005-01-31 20:00:52
    Temat: poszukuję branżowych wskaźników finansowych
    Od: "Bernadka" <b...@p...fm>

    Witam.

    Byłabym bardzo wdzięczna za informacje gdzie można znaleźć aktualne
    (2003/2004 rok) branżowe wskaźniki finansowe, dokładniej chodzi mi o
    wskaźniki dla przemysłu chemicznego (branża chemiczna).

    Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
    Bernadka

    ps.
    Kiedyś (2000 rok) Rzeczpospolita zamieściła "Raport o spólkach giełowych",
    gdzie była tablice ze wskaźnikami z I kwartału 2000 roku.
    Jednak świeższe dane trudno mi było dotychczas znaleźć.