  • 11. Data: 2005-02-01 08:00:43
    Temat: Re: mBank i brak możliwości zalogowania
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-01-31 23:53, Pan/Pani Tomasz napisał(a) co następuje:

    > Taaak.
    > Mnie przedc chwilą powiedziano, że od wczoraj taka informacja jest...
    >
    > Czy im się wydaje, że każdy nic innego nie robi, tylko ogląda stronę
    > mBanku...

    Wolałbyś żeby do Ciebie osobiście zadzwonili?

    Jak sobie wyobrażasz, że Cię poinformują?

    Korzystasz z usług banku internetowego, to czytaj informacje. Założę
    się, że również nie czytasz instrukcji kupując nowy sprzęt, a
    zaglądasz do niej dopiero, jak nie możesz uruchomić jakiegoś
    "ficzera". Nie mam zamiaru być uszczypliwy, czy bronić banku, bo
    wszystkie znane mi banki internetowe w ten sam sposób informują swoich
    Klientów.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair