  • 1. Data: 2005-01-31 20:17:05
    Temat: Pekao SA dla małej firmy?
    Od: "cyrusNew" <d...@w...pl>

    Witam,

    nosze się z otworzeniem konta gospodarczego w tym banku, i ciekaw jestem
    waszych opinii. Najbardziej interesuje mnie jak długo to trwa, mbank troche
    mnie odstraszyl 2 tygodniową procedurą (moze jest inaczej ??).

    moze ktoś ma jakies doświadczenia,

    PS. wpłaty miesięczne to okolo 4.5 tyś.

    dzięki
    M.

  • 2. Data: 2005-01-31 21:15:08
    Temat: Re: Pekao SA dla małej firmy?
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    cyrusNew wrote:
> [...]
    > waszych opinii. Najbardziej interesuje mnie jak długo to trwa, mbank troche
    > mnie odstraszyl 2 tygodniową procedurą (moze jest inaczej ??).

    Witam,

    Miałem konto firmowe przez 3 lata i przeszedłem do mBanku.
    To samo mogę ci doradzić, choć znajomi rozważali też ofertę Inteligo.

    Generalnie nie mam dobrych doświadczeń z PeKaO S.A. na wymianę tokenu na
    sprawny czekałem 3 tygodnie (2 lata temu). Sama procedura otwarcia
    rachunku zajęła wtedy (5 lat temu) około miesiąca - jak jest teraz nie
    wiem...
    Po zmianach GUI wszystko jest piękne, ale dostęp do strony i realizacja
    kilkunastu przelewów zaczeła zajmować do 1.5 godziny - istny horror!
    W mBanku jest to znacznie szybciej...

    Mam nadzieję, że coś pomogłem,

    Tomek

    PS. Przypominam, że są to opinie z okresu 1998-2002...

  • 3. Data: 2005-01-31 22:20:51
    Od: "cyrusNew" <d...@w...pl>

    > Miałem konto firmowe przez 3 lata i przeszedłem do mBanku.
    > To samo mogę ci doradzić, choć znajomi rozważali też ofertę Inteligo.

    mam już konta w PekaoSA i dlatego wolałbym już u nich zostać, ewentualnie
    jak wszystko się rozkręci przejść do mBanku.

> [...]
    > sprawny czekałem 3 tygodnie (2 lata temu). Sama procedura otwarcia
    > rachunku zajęła wtedy (5 lat temu) około miesiąca - jak jest teraz nie

    teraz korzystam z pekao24.pl i funkcjonuje to bezproblemowo. Miesiąc czasu
    to całkiem sporo, mam takie pytanie laika, czy jest możliwe otwarcie konta
    gospodarczego w jeden dzień ? :)

    > Mam nadzieję, że coś pomogłem,
    >
    > Tomek
    >
    > PS. Przypominam, że są to opinie z okresu 1998-2002...

    wielkie dzięki, moje poszukiwania opini o mBanku kończyły się głównie na
    historiach o długich zmaganiach z założeniem konta albo na niedziałających
    bankomatach. To oczywiście indywidualne przypadki, ale spodziewałem się że
    założenie konta gospodarczego potrwa znacznie szybciej niż rejestracja
    działalności.

    dzięki i pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-01-31 23:15:01
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    cyrusNew napisał(a):
    > Witam,
    >
    > nosze się z otworzeniem konta gospodarczego w tym banku, i ciekaw jestem
    > waszych opinii.

    Powiem tak - kilka znajomych osób wyprowadziłem z tego parabanku. W
    prosty sposób: poprosiłem, żeby podliczyli sobie roczne opłaty bankowe.
    Rekordzista miał ok. 800 zł. W mbanku wychodziło ok. 80, w multibanku
    ok. 120.

    M.

  • 5. Data: 2005-02-01 08:05:58
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    W <news:ctmb03$g7$1@mamut.aster.pl>
    cyrusNew napisał(a):

    > teraz korzystam z pekao24.pl i funkcjonuje to bezproblemowo.
    > Miesiąc czasu to całkiem sporo, mam takie pytanie laika, czy
    > jest możliwe otwarcie konta gospodarczego w jeden dzień ? :)

    Jest to możliwe w MultiBanku. Jeżeli weźmiesz ze sobą wszystkie
    dokumenty i udasz się do placówki, to powinieneś sprawę załatwić "od
    ręki".

    Z własnego doświadczenia dodam jeszcze, choć pewnie zaraz podniesie
    się wrzawa, że jest to możliwe również w VWBd, ale nie będę się
    rozpisywał, bo pewnie nie uwierzycie.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 6. Data: 2005-02-01 08:12:57
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    W <news:ctmedi$1t0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Powiem tak - kilka znajomych osób wyprowadziłem z tego
    > parabanku. W prosty sposób: poprosiłem, żeby podliczyli sobie
    > roczne opłaty bankowe. Rekordzista miał ok. 800 zł. W mbanku
    > wychodziło ok. 80, w multibanku ok. 120.

    Z tego samego powodu uciekłem z Pekao. Dawno to było. Potem po kolei
    przerabiałem inteligo (moim zdaniem też drogo, ale bardzo wygodnie),
    mBank (nie mam zastrzeżeń), MultiBank (również brak zastrzeżeń), a
    obecnie trenuję VWBd (tu za krótko, aby coś więcej napisać). Tyle, że
    w przypadku mojej działalności nie mam zbyt wielkich wymagań. Dwie,
    trzy wpłaty dochodowe w miesiącu i w zasadzie tyle. Konto służy mi w
    zasadzie tylko do płacenia firmowych rachunków i zobowiązań wobec ZUS
    i US.

  • 7. Data: 2005-02-01 19:08:08
    Od: "Sebastian" <s...@C...onet.pl>

    Użytkownik "cyrusNew" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > mam już konta w PekaoSA i dlatego wolałbym już u nich zostać, ewentualnie
    > jak wszystko się rozkręci przejść do mBanku.

    po prostu mozesz zapytac doradce VIP - na pewno Tobie pomoze

    > teraz korzystam z pekao24.pl i funkcjonuje to bezproblemowo.
    w koncie firmowym funkcjonuje to na podobnych zasadach

    > to całkiem sporo, mam takie pytanie laika, czy jest możliwe otwarcie konta
    > gospodarczego w jeden dzień ? :)
    oczywiscie ze tak. nawet od reki jest to mozliwe - nip, regon (krs) umowa
    ski i ... juz.

    aha - cene mozna negocjowac.
    pozdrawiam
    Sebastian

  • 8. Data: 2005-02-02 18:47:33
    Od: "Piotr W" <t...@o...pl>

> [...]
    troche
    > mnie odstraszyl 2 tygodniową procedurą (moze jest inaczej ??).

    z własnego doświadczenia

    tylko MultiBank
    z bagna PeKaO SA UCIEKŁEM w 2004 roku

    --