  • 11. Data: 2013-03-19 23:01:47
    Temat: Re: mBank i bezstykówki - coś się zmieniło?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    mmk wrote:

    >To nie bank tego
    > pilnuje, tylko sama karta...są w tym chipie zapisane limity
    > transakcji zbliżeniowych (kwotowe/ilościowe), zgodne z tym
    > regulaminem, a wtedy to, czy bank jest on-line, czy off-line
    > (cokolwiek miałoby to wg Ciebie znaczyć), nie ma znaczenia.

    Tak szczerze mówiąc, to zapomniałem, że sama karta daje te możliwości.
    Myślałem bardziej o opcjach kolejnych transakcji, tych wymuszajcych
    autoryzację
    czy powiązanych z saldem, ale jak widać niepotzrebna
    do tego onlinowość.

  • 12. Data: 2013-03-20 00:17:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> writes:

    > Po aferze przy której wyszło że banki mają w dupie bezpieczeństwo pieniędzy
    > klientów mBank łaskawie pozwolił na blokowanie transakcji offline. Szczerze
    > mówiąc nie skorzystałem z tego, bo doceniam wygodę transakcji bezstykowych -
    > wolałbym, by po prostu karta nie pozwoliła na więcej niż 3 transakcje
    > bezstykowe/offline w jednym dniu i żądała online przy każdej transakcji >50PLN.
    >
    > Pierwsze pytanie: czy to w ogóle możliwe technicznie?

    Jasne, czemu miałoby nie być możliwe?

    > Drugie pytanie: jeśli możliwe, to czy możliwe jest takie przeprogramowanie
    > chipa przez bank (jeśli wcześniej nie był odpowiednio ustawiony)?

    Przypuszczalnie tak, ale to tylko bank wie na 100%.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 13. Data: 2013-03-20 10:29:26
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "mac" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > a ta informacja nie jest mi potrzebna ze wzgledu na zblizeniowki - chce se
    > "wyrobic" KK a zalezy mi na wypuklej ze wzgledu na wakacyjny wyjazd

    Karty GoldPerfekt nie da się już "wyrobić" ona była oferowana tylko klientom
    karty partnerskiej programu PremiumClub, karta działa za granicą dość
    dobrze, ale trzeba pamiętać, że Eurobank przeliczniki ma dość nieciekawe, mi
    ostatnio wyszło 2-3% róznicy na euro i kolo 4% na GBP na niekorzyść w
    stosunku do kursów kantorowych czy przeliczników karty "Polbank T-mobile"

    pozdrawiam
    yossarian

  • 14. Data: 2013-03-20 17:32:17
    Od: mmk <m...@g...com>

    W dniu środa, 20 marca 2013 10:29:26 UTC+1 użytkownik yoss napisał:
    > Karty GoldPerfekt nie da si� ju� "wyrobi�" ona by�a oferowana tylko
    klientom
    > karty partnerskiej programu PremiumClub,
    > yossarian

    Oj, chyba nie do końca jest tak, jak piszesz. Na stronie Eurobanku jest cały czas w
    ofercie, nic też tam nie piszą, że jest dla klientów karty partnerskiej PremiumClub.
    Ja swoją kartę mam od roku, jak o nią wnioskowałem, to nie chcieli ode mnie żadnej
    karty PremiumClub.

  • 15. Data: 2013-03-21 09:30:25
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "mmk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    partnerskiej PremiumClub.
    Ja swoją kartę mam od roku, jak o nią wnioskowałem, to nie chcieli ode mnie

    Mój błąd, teraz faktycznie każdy może ją dostać.
    yoss