  • 1. Data: 2013-03-19 13:25:36
    Temat: [grupon] kk mBank - mile i kindle 5
    Od: xbartx <b...@h...net>

    http://www.groupon.pl/oferty/trojmiasto/mBank/191747
    23

    O ile dobrze kojarzę to już trzecia tego typu promocja w mBanku.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2013-03-19 13:27:57
    Temat: Re: [grupon] kk mBank - mile i kindle 5
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Acha no i najważniejsze:

    - Oferta skierowana jest do pełnoletnich klientów mBanku, którzy od
    1.01.2012 do 19.03.2013 r. nie byli posiadaczami żadnej głównej Karty
    Kredytowej w mBanku oraz nie są w trakcie wnioskowania o inną kartę
    kredytową mBanku
    - Wraz z wnioskiem klient składa oświadczenie, w którym wyraża zgodę na
    obciążenie rachunku Karty równowartością Nagrody w przypadku rozwiązania
    umowy przed upływem 12 miesięcy
    - Czytnik Kindle 5 jest w wersji sponsorowanej (zawiera reklamy - Special
    Offers) i posiada gwarancję

    czyli sporo, sporo gorzej niż w poprzednich rundach i w zasadzie kk dla
    tych którzy chcą ją sobie zostawić i z niej korzystać.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2013-03-19 14:18:46
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 19.03.2013 13:27, xbartx wrote:
    > - Wraz z wnioskiem klient składa oświadczenie, w którym wyraża zgodę na
    > obciążenie rachunku Karty równowartością Nagrody w przypadku rozwiązania
    > umowy przed upływem 12 miesięcy

    a po 12 miesiacach ile za odnowienie karty? 200zł?
    Marx

  • 4. Data: 2013-03-19 15:28:10
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-03-19 14:18, Marx pisze:

    > a po 12 miesiacach ile za odnowienie karty? 200zł?
    > Marx
    jakoś tak, ale chyba jak zrobisz ileś tam operacji to opłaty nie ma, tak
    jakoś mi świta

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2013-03-19 15:47:09
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-03-19 15:28, lolekanabolek wrote:

    > jakoś tak, ale chyba jak zrobisz ileś tam operacji to opłaty nie ma, tak
    > jakoś mi świta

    18 tys lub 120 transakcji.

    Ktos ma pomysl jak wygodnie zrobic tak duzo malych transakcji albo z
    mozliwoscia zwrotu tych srodkow gotowkowo albo "przydatnych"?

    Zwykle kupowalem bilety jednorazowe na kom miejska, ale tak duzo to mi
    ich nie trzeba.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2013-03-19 15:56:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 marca 2013 15:47:09 UTC+1 użytkownik darnok napisał:
    > Ktos ma pomysl jak wygodnie zrobic tak duzo malych transakcji albo z
    >
    > mozliwoscia zwrotu tych srodkow gotowkowo albo "przydatnych"?
    10transakcji miesięcznie
    10 razy po 1,01zł(taka jest chyba minimalna kwota) zapłać karta prowizję allegro
    Jak się Toobie chce to możesz i 120 raz 1,01zł w jednym miesiącyu wyklikac a potem
    wystąpić do allegro o zwrot nadpłaty.

  • 7. Data: 2013-03-19 16:29:09
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-03-19 15:56, Kris wrote:

> [...]
    > Jak się Toobie chce to możesz i 120 raz 1,01zł w jednym miesiącyu wyklikac a potem

    Pomysl z allegro jest niezly.
    Mozna uzupelnic tym sposobem ilosc transakcji brakujacych do
    zaspokojenia limitu.
    Minusem jest 5% oplaty manipulacyjnej jaka pobiera allegro przy wyplacie
    - (przy 120zl to 6zl) - ale i tak jest to duzo mniej niz 200zl oplaty
    rocznej.

  • 8. Data: 2013-03-19 22:52:46
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-03-19 13:25, xbartx pisze:

    > http://www.groupon.pl/oferty/trojmiasto/mBank/191747
    23

    Ktoś testował KK z kundlem w polączeniu z "PolecamBank"? W regulaminach:

    https://www.polecambank.pl/images/Regulamin_Programu
    _PolecamBank_z_mBiznes-05.042013.pdf

    http://www.mbank.net.pl/lp/Groupon/Regulamin_Promocj
    i_MasterCard_Miles_x_More_x_czytnik_Kindle_5_gratis_
    od_mBanku_III_edycja.pdf

    nie widzę żadnych wykluczeń, ale biorąc pod uwagę problemy mBanku z
    wywiązywaniem się z regulaminowych zapisów wolę Was zapytać ;)

    Kundel + 250zł gotówką za polecenie brzmi kusząco... ;)

  • 9. Data: 2013-03-19 23:03:43
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu wtorek, 19 marca 2013 22:52:46 UTC+1 użytkownik osa napisał:

> [...]
    >
    > wywiązywaniem się z regulaminowych zapisów wolę Was zapytać ;)
    >

    > Kundel + 250zł gotówką za polecenie brzmi kusząco... ;)

    jak nie pisze jak pisze... przeciez wniosek za kindla składasz z dedykowanego linka.

  • 10. Data: 2013-03-19 23:07:00
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-03-19 23:03, mietek pisze:

    > jak nie pisze jak pisze... przeciez wniosek za kindla składasz z dedykowanego
    linka.

    Tak, i w formularzu pod tym linkiem z groupona jest miejsce na 10 cyfr
    numeru eKonta osoby polecającej KK... więc "dasię" a regulamin też
    (chyba) nie wyklucza ;) Ale przydałaby się opinia praktyka lub wróżki ;)