  • 1. Data: 2013-03-18 18:21:10
    Temat: Allegro i Alior Sync oraz Alior Raty (cross)
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    Zapragnąłem dziś dokonać zakupu na raty. na Allegro.
    Złożyłem wniosek, podałem dane, otrzymałem SMS ze
    wstępną zgodą i przeszedłem do weryfikacji dochodu.
    Jedyną dostępną metodą był "wyciąg on-line".
    I tu pojawił się zonk! Mam konto w Alior Sync'u
    a Synca nie ma na liście banków! Próba podszycia
    się pod Alior Bank spaliła na panewce: dwie próby i adieu.
    Telefon do doradcy Synca i rada: tu ma Pan numer do Alior
    Raty sp. z o.o., tam poradzą. Tam poradzili: wyczyść Pan
    dane przeglądarki i zmień Pan przeglądarkę. Oczywiście
    podziałało: jak maść na odciski przy rozwolnieniu.
    Próba wytłumaczenia doradcy, że problem jest gdzie indziej
    nie odniosła żadnego skutku. Podobnie jak następna rozmowa
    ponownie z doradcą Synca - na koniec jeszcze zapytał czy
    może jeszcze coś dla mnie zrobić.:)
    Jedyną metodą jaką widzę to przeniesienie dochodów do innego
    banku i wystąpienie z wnioskiem do Alior Raty o skredytowanie
    zakupu na Allegro. Bo w Grupie Allegro się nie da:
    Alior Raty sp. z o.o. nie kredytuje klientów Alior Sync!
    To jakiś bezsens! Ale prawdziwy.
    PS To tak ku przestrodze tym, którzy jeszcze nie wiedzą. :)