  • 11. Data: 2002-04-16 17:14:41
    Temat: Re: mBank elixir raz jeszcze
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org> napisał w wiadomości
    news:a9hj83$b4j$1@news.tpi.pl...

    > A słyszałeś kiedyś o Sybirze?

    Tak, mBank nie przyjmuje ich. Lukas tez juz chyba nie. Problem wiec nie
    dotyczy bankow, z ktorych korzystam i o ktorych tu sie wypowiadalem.

    pzdr

  • 12. Data: 2002-04-16 17:57:52
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Np. Telepekao24 (Pekao SA). Wiem, bo mam w nim konto.

    I co gorsza nawet jak widzisz saldo, bo twa forsa z mbank już dotarła, to
    nawet lokaty w tym samym TelePekao banku tymi pieniędzmi w tym samym dniu
    nie możesz zrobić.
    A jeszcze kilka miesięcy temu nasze kochane Uni...Italiano nie było tak
    pazerne i pozwalało na operacje w tym samym dniu

  • 13. Data: 2002-04-16 18:16:52
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości

    > Tak, mBank nie przyjmuje ich. Lukas tez juz chyba nie. Problem wiec nie
    > dotyczy bankow, z ktorych korzystam i o ktorych tu sie wypowiadalem.

    I właśnie dlatego uznałem, że Twoje doświadczenie z bankami jest niezbyt
    duże :)
    W przeciwnym wypadku miałbyś z Sybirem duuuużo do czynienia.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 14. Data: 2002-04-16 20:01:43
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > I właśnie dlatego uznałem, że Twoje doświadczenie z bankami jest niezbyt
    > duże :)
    > W przeciwnym wypadku miałbyś z Sybirem duuuużo do czynienia.

    Mialem. Ale patrz topic! Chodzilo o sposob ksiegowania wplat w mBanku, a nie
    pekao czy innym.

    pzdr