  • 11. Data: 2005-03-14 22:07:17
    Temat: Re: mBank, eKonto pytanie?!? ;)
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "rom3k" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d14aku$fa4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Mam takie pytanie, skad bede wiedzial czy moje konto jest juz w pelni
    > aktywne..?

    Jest jeden niezawodny sposob - opisze go w kilku krokach:

    1. Wplacasz na poczcie lub w banku na swoje konto kwote min. 100 zl*

    2. Po stwierdzeniu, ze na koncie jest kasa wybierasz opcje przelew
    jednorazowy

    3. Jako odbiorce podajesz specjalny numer testowy 83 1140 2004 0000 3102
    2027 7769

    4. zatwierdzasz

    Jezeli przelew sie wykona, znaczy, ze konto jest aktywne.

    * - kwota moze byc wieksza, w zaleznosci od mozliwosci finansowych

    Pozdrawiam
    SDD