  • 21. Data: 2004-05-10 12:41:41
    Temat: Re: mBank dziś nie rusz y
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 10 maj 2004,Radosław Popławski napisal(a) taki ciekawy
    tekst-wart przeczytania :

    > mBank wcale nie jest tandetny...

    Obudzili sie wszyscy dzisiaj rano ;)
    Zobaczyli ze 10 na kalendarzu i przypomnieli sobie ze trzeba Zus
    przelac.

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 22. Data: 2004-05-10 12:46:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Obudzili sie wszyscy dzisiaj rano ;)
    > Zobaczyli ze 10 na kalendarzu i przypomnieli sobie ze trzeba Zus
    > przelac.

    Mają chyba takie prawo, prawda? BTW mbank nie po raz pierwszy daje ciała 10
    dnia miesiąca.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 23. Data: 2004-05-10 12:53:24
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 10 May 2004 14:28:38 +0200, w <c7nsik$ncc$1@atlantis.news.tpi.pl>, "k.b"
    <k...@w...pf.pl> napisał(-a):

    > ale to co dziś pokazał to żenada
    > nawet nie wiem który jestem w tej kolejce

    Ja co prawda nie muszę się logować, ale postoję z wami w tej kolejce :PPP

  • 24. Data: 2004-05-10 13:41:44
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Glenn wrote:

    > Mają chyba takie prawo, prawda? BTW mbank nie po raz pierwszy daje ciała 10
    > dnia miesiąca.

    Czy za zapłacenie ZUSu dzień wcześniej, albo zdefiniowanie przelewu
    dzień wcześniej pobierane są jakieś opłaty karne.
    Skoro to nie po raz pierwszy to może jakieś wnioski trzeba by wyciągnąć.

  • 25. Data: 2004-05-10 13:50:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czy za zapłacenie ZUSu dzień wcześniej, albo zdefiniowanie przelewu
    > dzień wcześniej pobierane są jakieś opłaty karne.

    Nie.

    > Skoro to nie po raz pierwszy to może jakieś wnioski trzeba by wyciągnąć.

    No chyba tak - tyle, że mimo iż mnie ten problem bezpośrednio nie dotyczy,
    to jakoś niezbyt podoba mi się, że bank ma problemy praktycznie każdego 10
    miesiąca i jedynym remedium ma być zlecanie przelewów wcześniej.

  • 26. Data: 2004-05-10 14:06:59
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 10 May 2004 08:41:44 -0500, w <c7o0qv$c0b$4@inews.gazeta.pl>, poilkj
    <u...@d...invalid> napisał(-a):

    > Czy za zapłacenie ZUSu dzień wcześniej, albo zdefiniowanie przelewu
    > dzień wcześniej pobierane są jakieś opłaty karne.
    > Skoro to nie po raz pierwszy to może jakieś wnioski trzeba by wyciągnąć.

    Świetny post, ale czemu skierowany do nas, a nie do informatyków mbanku???

  • 27. Data: 2004-05-10 14:46:10
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Jakub "Cubituss" Kowalski" <c...@a...net> napisał w
    wiadomości news:c7nfve$2ei4$1@news.atman.pl...
    > oczywiscie
    >
    > To wiem - ale czy ZUS to akceptnie? Do której mniej więcej musiałbym
    > zapłacić na poczcie?

    Oczywiscie, ze nie zaakceptuje. Przelew musi być z konta (niby po co Poczta
    zakładała konta Giro???).

    Pzdr,
    BaLab

    PS. Ciekawe czy jeśli przelew zleciłem w piątek na dzisiaj to pójdzie czy
    nie :-/.

  • 28. Data: 2004-05-10 15:18:00
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    > Mają chyba takie prawo, prawda? BTW mbank nie po raz pierwszy daje ciała
    10
    > dnia miesiąca.
    Nie tylko z tym. Promocja dała ciała.
    http://www.fundusze.mbank.com.pl/
    Zapraszamy na kolejną edycję konkursu "Czas na inwestcyje". Wystarczy że
    10.05.2004 złożysz zlecenie nabycia dowolnego funduszu ALLIANZ, a możesz
    stać się posiadaczem sportowej torby podróżnej.

    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 29. Data: 2004-05-11 07:07:30
    Od: Michal Tyrala <k...@z...polsl.gliwice.pl>

    On Mon, 10 May 2004 16:06:59 +0200, Radosław Popławski wrote:

    > Świetny post, ale czemu skierowany do nas, a nie do informatyków mbanku???

    A co oni maja do czyjegos zusu? Ktos ma kolejny problem z przelewem do
    ZUS, tak? To moze na przyszlosc:
    a/ zaplacic wczesniej
    b/ zlecic przelew przyszly
    c/ zmienic bank

    Moze tez skamlec tutaj czy po różnych forach, ale to nie rozwiazuje
    zadnego problemu (moze poza rozladowaniem emocji)

    --
    Michał

  • 30. Data: 2004-05-11 10:35:54
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 11 May 2004 07:07:30 +0000 (UTC), w
    <s...@a...ck.polsl.gliwice.pl>, Michal Tyrala
    <k...@z...polsl.gliwice.pl> napisał(-a):

    > A co oni maja do czyjegos zusu? Ktos ma kolejny problem z przelewem do
    > ZUS, tak? To moze na przyszlosc:
    > a/ zaplacic wczesniej
    > b/ zlecic przelew przyszly
    > c/ zmienic bank

    A może informatycy mBanku może ruszą dupę i coś z tym zrobią?
    Jakimś cudem w innych bankach systemy nie zatykają się regularnie co miesiąc.
    Cuda jakieś czy może tam informatycy myślą?

    > Moze tez skamlec tutaj czy po różnych forach, ale to nie rozwiazuje
    > zadnego problemu (moze poza rozladowaniem emocji)

    Ale warto, żeby inni wiedzieli w jakie g**** się pchają.

    PS. I nie zmieniaj Follow-Up, strasznie to gówniarskie.