  • 1. Data: 2003-02-19 13:58:12
    Temat: mBank - data przyszła i stałe zlecenie
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    chciałem się Was o coś poradzić

    1.

    jeżeli mam emaxa oraz ekonto i zlecam przelew z datą przyszłą, oczywiście z
    ekonta, to czy mogę zrobić tak:

    1. na ekoncie stan = 0 zł, a na emax - kasa
    2. zlecenie przelewu np. w dnu 25 lutego z emax na ekonto kwoty X
    3. zlecenie przelewu np. w dniu 25 lutego z ekonto do innego banku w kwocie

    chodzi o to aby przypadkiem mBank nie zrobił tego odwrotnie - czyli
    praktycznie nie wykonał przelewu z ekonta do innego banku bo kasy jeszcze
    nie będzie.

    2.

    zlecenie stałe z ekonta na emax o określonej godzinie.
    aby zawsze z ekonta np. o 22:00 przechodziła kasa na emaxa a o np o 6:00
    przelewała się na ekonto. Powód chyba jest jasny -:)

    ..:: RS ::..
    -------------------

  • 2. Data: 2003-02-19 14:24:25
    Temat: Re: mBank - data przyszła i stałe zlecenie
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RS" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > 1. na ekoncie stan = 0 zł, a na emax - kasa
    > 2. zlecenie przelewu np. w dnu 25 lutego z emax na ekonto kwoty X
    > 3. zlecenie przelewu np. w dniu 25 lutego z ekonto do innego banku w
    kwocie

    Tak to działa już od dłuższego czasu :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-02-19 15:03:29
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Feb 2003 15:24:25 +0100,
    osoba podpisana: Robert Wicik <N...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Użytkownik "RS" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > kwocie
    >
    > Tak to działa już od dłuższego czasu :-))
    Co więcej jest to "oficjalnie" ogłoszone przez mBank ;-)
    KJ

    --
    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

  • 4. Data: 2003-02-19 15:13:56
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:slrnb57761.qi.kjonca@kjonca.kjonca.bogus, Kamil Jonca
    <k...@p...onet.pl>:

    > Co więcej jest to "oficjalnie" ogłoszone przez mBank ;-)

    Ale nie gwarantowane. 2 razy w historii sie popsulo i wtedy nie poszly tym
    ludziom przelewy wewnetrzne.
    Ale jesli wystarczy Ci 99,5% pewnosci, to mozesz tak spokojnie robic.
    Dla wiekszej pewnosci przelew wewn. mozna zlecac na dzien wczesniej.

    Na godzine sie nie da.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-02-19 17:53:38
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Feb 2003 16:13:56 +0100,
    osoba podpisana: Robert <s...@o...pl>
    napisała:
    > news:slrnb57761.qi.kjonca@kjonca.kjonca.bogus, Kamil Jonca

    > Ale nie gwarantowane. 2 razy w historii sie popsulo i wtedy nie poszly tym
    Dlatego "oficjalnie" a nie oficjalnie ;-)
    KJ

    --
    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day