  • 1. Data: 2003-02-19 13:16:41
    Temat: Wyplata duzej kwoty z banku internetowego
    Od: "Cubus" <c...@w...pl>

    Witam,

    być może temat był już wałkowany, ale uprzejmie proszę
    grupowiczów o jakieś wskazówki.

    Zakładając konto np. w mBanku możemy wypłacać gotówkę z bankomatu
    (ale do bodaj 1000 zł), płacić kartą (tutaj także ograniczenie)

    Niemniej kiedy pojawia się sytuacja, że chcę wypłacić np. 20 tys.
    muszę zrobić przelew do tradycyjnego banku i udać się do okienka.

    Ja w tym celu utrzymuję konto w Pekao SA, które jest praktycznie
    cały czas martwe i czeka na rzadkie momenty kiedy trzeba wypłaćić
    dużą kwotę. Bardzo jednak jestem zirytowany różnymi praktykami tego
    banku, opieszałością, a przede wszystkim comiesięczną prowizją.

    Czy może mi ktoś doradzić metodę dostępu do dużej gotówki w banku
    internetowym? Żeby była niezawodna i w pozwalała na dokonanie
    wypłaty w sensownym czasie?

    Cubus

  • 2. Data: 2003-02-19 13:20:05
    Temat: Re: Wyplata duzej kwoty z banku internetowego
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Cubus wrote:
    > Czy może mi ktoś doradzić metodę dostępu do dużej gotówki w banku
    > internetowym? Żeby była niezawodna i w pozwalała na dokonanie
    > wypłaty w sensownym czasie?

    Moze Lukas Bank, albo jakies inne darmowe?
    Sa takze konta a'vista

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-02-19 13:39:42
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cubus" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dużą kwotę. Bardzo jednak jestem zirytowany różnymi praktykami tego
    > banku, opieszałością, a przede wszystkim comiesięczną prowizją.

    W Peako SA masz darmowy rachunek bieżący, do którego dostaniesz tylko kartę
    IKM. W sam raz do wpłat/wypłat gotówki i przelewów z pieczątką. Co ważne
    dostępny w prawie każdym oddziale w Polsce.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2003-02-19 13:50:36
    Od: "Cubus" <c...@w...pl>

> [...]
    > IKM. W sam raz do wpłat/wypłat gotówki i przelewów z pieczątką. Co ważne
    > dostępny w prawie każdym oddziale w Polsce.

    A czy ma ktoś informację czy szybkość przelewu mBank ---> PEKAOSA jest
    uzależniony od oddziału PEKAOSA w którym posiadamy rachunek.
    Czy są oddziały "nowocześniejsze" (pieniądze dotrą po kilku godzinach)
    i mniej nowoczesne z czasem np. 2 dni?

    A'propos czy może obserwował ktoś z grupowiczów czas po którym
    widoczny jest stan konta w mBanku w bankomatach Euronetu?

    Cubus

  • 5. Data: 2003-02-19 13:54:19
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b30236$8os$1@SunSITE.icm.edu.pl, Cubus <c...@w...pl>:

    > A'propos czy może obserwował ktoś z grupowiczów czas po którym
    > widoczny jest stan konta w mBanku w bankomatach Euronetu?

    Natychmiast. Np. przelew wewnetrzny telefonem z eMaxa na eKonto przed
    bankomatem, po czym mozna niezwlocznie przystapic do pobierania swiezo
    przelanej gotowki z eKonta.

    Wracajac do glownego tematu, niektore karty bankow internetowych pozwalaja
    na wybranie calkiem sporych kwot, np. karta Inteligo (po ustawieniu
    odpowiedniej z 3 opcji).

    Pamietaj tez o mozliwosci wyplaty w POSach bankow.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-02-19 13:56:15
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wracajac do glownego tematu, niektore karty bankow internetowych pozwalaja
    > na wybranie calkiem sporych kwot, np. karta Inteligo (po ustawieniu
    > odpowiedniej z 3 opcji).

    Ja bym do takich celow proponowal karte przedplacona z ING BSK.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-02-19 15:05:34
    Od: Iktorn <i...@k...net.pl>

    * Robert <s...@o...pl> [pl.biznes.banki]:
    > Pamietaj tez o mozliwosci wyplaty w POSach bankow.

    Gdzie takie cos mozna zrobic? Orientujesz sie ile to kosztuje i czy jest
    mozliwe dla kart mBanku?

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor

  • 8. Data: 2003-02-19 21:39:34
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Cubus" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy może mi ktoś doradzić metodę dostępu do dużej gotówki w banku
    > internetowym? Żeby była niezawodna i w pozwalała na dokonanie
    > wypłaty w sensownym czasie?

    Ja do tego uzywam internetowego konta w Integrum BGZ
    Wypłaty duzej kasy dokonuje w banku w okienku na karte platnicza.
    Bez prowizji
    koszt konta to 4zł/miesiac
    Przelewy za darmo
    Karta maestro tez za free