eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank, czyli pionier i lider wirtualnej bankowości › Re: mBank, czyli pionier i lider wirtualnej bankowości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "martenss" <martenss//antysapm@box43.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank, czyli pionier i lider wirtualnej bankowości
    Date: Wed, 20 Feb 2002 12:29:05 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 100
    Message-ID: <a5011g$333$1@news.tpi.pl>
    References: <72Cc8.11817$hx1.127800@news.chello.at> <a4vsgr$j9g$1@news.tpi.pl>
    <E1Lc8.20175$hx1.184630@news.chello.at> <a4vvau$fo3$1@news.tpi.pl>
    <jwLc8.193$V52.4086@news.chello.at>
    NNTP-Posting-Host: pg8.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1014204273 3171 213.76.102.8 (20 Feb 2002 11:24:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Feb 2002 11:24:33 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6600
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6600
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:164844
    [ ukryj nagłówki ]

    Reasumujac:



    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:jwLc8.193$V52.4086@news.chello.at...
    > > W duzym stopniu? Myslisz ze w Inetilgo nie mylą? Oni tez sie ucza.
    >
    > Oczywiste jest ze mysla.
    > Ja dalej twierdze i kolejny raz to podkresle. PR Inteligo ma wysmienity -
    > niestety marketingowo ostatnio bardzo sie nie popisali - inna sprawa, ze
    sa
    > skuteczniw pozyskiwaniu nowych klientow. Ale... No wlasnie - koszty,
    koszty,
    > koszty... Jakim odbywa sie to kosztem?

    a kto pkokrywa koszty w mbanku? stopa zwrotu na pewno nie! to caly czas
    sponsoring marmurku ciekawe czy na dlugo im wystarczy dolarkow....?
    >
    > > O wyniku finansowym projektu jako oddzielnego biznesu.A to jest to co
    mnie
    > > najbardziej smieszy w przypadku klpotow w BRe mbank zniknie w nicosc.
    >
    > Hu, hu, hu, hu.
    > Przyjmijmy pewna hipoteze - nie wiem, ale ja taka wydedukowalem.
    > mBank - pierwszy bank internetowy - edukacja klientow, efekt prestizu dla
    > BRE i tak dalej i tak dalej.
    > Wprowadzamy na gielde - odzyskujemy ile sie da - wychodzimy na zero (lub z
    > lekka zarabiamy).
    > Wypuszczamy drugi bank - tym razem przyszlosciowy - funkcjonalnosc - taka
    > sama jak w mBanku + pelne uslugi - przejmujemy najlepszych klientow z
    mBanku
    > (to przeciez ta sama grupa "kapitalowa" - pod jedna powiedzmy w
    uproszczeniu
    > marka) - ktorzy placa za konto, uzywaja go tak samo jak tego w mBanku -
    > biora kredyty i tak dalej i tak dalej.

    to ocean kosztow musieli by przejac 60 % rynku!

    > mBank nas juz nie obchodzi - istotne rozmywa sie - i to wcale nie przez
    > klopoty BRE.
    > W perspektywie - moze byc przejety np. przez jakas niemiecka instytucje
    > finansowa - o podobnym profilu dzialalnosci...

    inaczej zniknie tylko jaki niemiec kupi watpliwy przeinwestowany biznes?
    > Co Ty na taka hipoteze? Mmmmm?
    > Nie wiem na ile prawdopodobna (nie pracuje tam), ale... bardziej
    > prawdopodobna od twoich dywagacji :) (oczywiscie mowie o sobie)
    >
    > > mam spore pojecie poniewaz bralem udzial w 2 podobnych projektach.
    >
    > j.w. Po tym co robia z BCz, BESTem, mnie nic nie zdziwi. :)
    no pewnie tylko ile wywalili na to szmalu? a propos ci sami ludzie teraz
    wrocili do mamusi z ogonakami na dole

    > Ale sam musisz przyznac, ze maja ludzie leb na karku.
    > leb do polozenia projektu no no na prawde trzeba sie postarac ale mialem
    na musli bardziej udane i na pewno znane Tobie przyklady :)
    >
    > > wplyw mbanku na wizerunek BRE???? to 2 rozne targety a w dodatku
    wystarczy
    > > wybrac sie do losowo wybranej placowki BRE zeby zobaczyc stare dobre
    czasy
    > z
    > > PKO itp.
    >
    > Dokladnie.
    > To 2 rozne targety.
    > Podrecznikowa strategia multimarkowa, pozwalajaca na maksymalizowanie
    > udzialu w rynku. Jako, ze precyzyjnie spozycjonowali swoje produkty mBank,
    > Multi, BRE (jak grupa Fiata :))) - przyciagneli okreslony segemnt rynku i
    > unikaja efektu "kanibalizmu" - ktory grozi rtadycyjnym bankom - np.
    > Fortisowi :)
    >
    strategia multimarkowa zaklada ze subbiznes sie kreci po okresie inkubacji
    sam


    > > pozdrawiam
    > > mniej idealow, mniej teori a wiecej syntetyki i matematyki.
    >
    > Alez to takie nieapetyczne. Cyferki, cyferki - lubilem matematykje -
    pozniej
    > poszedlem na studia :)

    i na pewno masz same piatki? oj pachnie sgh duzo teori malo wobrazni

    >
    >
    > --
    >
    > ------
    > Amra the Freelancer
    > www.amra.info
    > www.e-amra.biz
    > Moja strona o Egipcie http://egipt.amra.pl
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1