  • Data: 2002-02-20 12:31:36
    Temat: Re: mBank, czyli pionier i lider wirtualnej bankowości
    Od: "martenss" <martenss//antysapm@box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:iXLc8.416$V52.7216@news.chello.at...

    > Pytanie kto ma mniejsze koszty. Jaki jest koszt pozyskania nowego klienta?
    > Chyba nie trzeba wiekszych obliczen zeby zobaczyc ze Inteligo dosc duzo
    kasy
    > laduje zeby pozyskac jednego klienta.
    > Wiecej - popatrz na dane - jaki jest sredni depozyt na klienta.

    depozyt dla banku stanowi wlasnie koszt!!!!!!!!

    > Niekoniecznie - nie mowimy przeciez o tym, ze maja opanowac caly rynek.
    Nie
    > wiem czy w najblizszym czasie uda sie zagrozic molochom PKO BP i Pekao
    S.A.
    > Ale wystarczy ze sa agresywni na rynku kapitalowym + znajda nisze, okopia
    > sie i inne banki moga im nagwizdac.

    koniecznie poniewaz tyle wywyali kasy ze w zyci to im sie nie zwroci a musz
    trzymac niskie marze zeby byc kokurencyjnymi!

    > A czy ja mowie, ze kupi za pelna wydana sume? No juz nie gadaj, ze tacy
    > klienci jak w mBanku sa nie sa lakomym kaskiem dla kazdego banku?

    > Oj, tam. Po owocach poznasz drzewo :)

    zgoda!!!!! wreszcie

    > Jejku - BGB z dlugami takimi zostal swego czasu - zawsze znajdzie sie
    dobry
    > wujek zza Odry.

    > "Za piec lat wszystie banki beda internetowe lub nie bedzie ich wcale".

    populizm nie w polsce 66% spoleczenstawa stanowią do srednie + i co oni tez
    beda korzystali z dostepu przez net???

> [...]
    > wskaznik ubankowienia i tak dalej i tak dalej). Ja wcale nie twierdze -
    jak
    > mi nie wierzysz przejrzyj archiwum, ze mBank ma przyszlosc.
    > Wiecej - ja sam tutaj napisalem na tej liscie - ze idzie koniec
    > internetowych bankow - bo one nie maja przyszlosci w dotychczasowej
    formie.
    > Ale nie kazdy biznes musi byc super dochodowy :)

    > Malo wyobrazni? Toz ty sie zachowujesz jak typowy "arogant" :) Jeszcze
    kilka
    > lat temu pisalbys, ze telefony komorkowe nie maja szans, ze to zadaen

    centertel prawie sie przejechal w nen sam sposob przeinwesowal
    .

    > Ja piatki same??? :) A co do samych piatek. Chyba wydrukuje sobie i
    znajomym
    > bede pokazywal :) Posmialem sie przez chwile, hu hu hu. Dlaczego ci
    SGHowcy