    From: "martenss" <martenss//antysapm@box43.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank, czyli pionier i lider wirtualnej bankowości
    Date: Wed, 20 Feb 2002 11:59:59 +0100

    news:E1Lc8.20175$hx1.184630@news.chello.at...
    > grafomanicznych
    >
    > Musze Cie zmartwic :)
    > Akurat w temacie pracy magisterskiej mam: "na przykladzie mBanku", wiec
    samo
    > przez siebie znaczy to, ze szukam przede wszystkim informacji o tym a nie
    > innym banku....
    > Poza tym do Lodzi mialbym sie przeprowadzic??? No co Ty... To juz lepiej
    do
    > Inteligo - szczegolnie ze moim zdaniem jest co poprawiac

    OK tutaj zgoda

    > Nie robie porownania duzego z innymi bankami - dlatego nie szukam tak
    > informacji np. o Inteligo. Aczkolwiek sam popatrz - podaje przerozne
    > informacje - czy to o Inteligo, czy KB, czy Pekao S.A. Co znajde - to
    > podsylam. A ze akurat nie jestem do konca subiektywny???
    > to samo mozesz zarzucic mi o FortisBanku, czy BZWBK - gdzie mam konta - a
    > tego ostatniego bronilem jak lew :)

    Tutaj tez

    > Ostatecznie jest to Twoje zdanie. Zauwaz - ze wraz z otwieraniem przez
    > kolejne banki dostepu do konta via Internet - one same beda edukowaly
    swoich
    > klientow - m.in. po to, zeby... przejsc do mBanku. Klienci Inteligo - ci,
    > ktorzy odejda - w duzej czesci.. przejda do mBanku

    W duzym stopniu? Myslisz ze w Inetilgo nie mylą? Oni tez sie ucza.

    > synergizm (gr. synergós 'współpracujący') 1. wzajemne działanie różnych
    > czynników powodujące, że łączny efekt jest większy od sumy efektów ich
    > działania osobnego.

    racja tylko bez marmuru to nie bangla (sorry za metafore)

    > O jakim wyniku finansowym mowisz? O zgromadzonych depozytach klientow
    > indywidualnych? (warte podkreslenia) ? O zrodle tanich pieniedzy dla BRE?

    O wyniku finansowym projektu jako oddzielnego biznesu.A to jest to co mnie
    najbardziej smieszy w przypadku klpotow w BRe mbank zniknie w nicosc.

    > Ktory znasz oczywiscie?
    mam spore pojecie poniewaz bralem udzial w 2 podobnych projektach.

    > nie
    >
    > Cyfry sa uparte, owszem, ale.... ale nawet jesli masz umysl scisly -
    musisz
    > miec swiadomosc wplywu mBanku na wizerunek calego BRE...
    > Bo ty reprezentujesz chyba opcje - ze a na "kiego" sponsoring i PR - liczy
    > sie tylko cyferki... :)
    wplyw mbanku na wizerunek BRE???? to 2 rozne targety a w dodatku wystarczy
    wybrac sie do losowo wybranej placowki BRE zeby zobaczyc stare dobre czasy z
    PKO itp.

    pozdrawiam
    mniej idealow, mniej teori a wiecej syntetyki i matematyki.