    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank, czyli pionier i lider wirtualnej bankowości
    Date: Wed, 20 Feb 2002 10:39:32 GMT

    > Kolega to chyba pracy szuka w mBanku?
    > Sledze od dawna to miejsce i widze ze kolega jest liderem w
    grafomanicznych
    > peanach na temat w/w instytucjji.

    Musze Cie zmartwic :)
    Akurat w temacie pracy magisterskiej mam: "na przykladzie mBanku", wiec samo
    przez siebie znaczy to, ze szukam przede wszystkim informacji o tym a nie
    innym banku....
    Poza tym do Lodzi mialbym sie przeprowadzic??? No co Ty... To juz lepiej do
    Inteligo - szczegolnie ze moim zdaniem jest co poprawiac

    Nie robie porownania duzego z innymi bankami - dlatego nie szukam tak
    informacji np. o Inteligo. Aczkolwiek sam popatrz - podaje przerozne
    informacje - czy to o Inteligo, czy KB, czy Pekao S.A. Co znajde - to
    podsylam. A ze akurat nie jestem do konca subiektywny???
    to samo mozesz zarzucic mi o FortisBanku, czy BZWBK - gdzie mam konta - a
    tego ostatniego bronilem jak lew :)

    > Moim zdaniem i nie tylko nie przekrocza i nie zrealizuja poniewaz dynamika
    > juz siadla, a rynek nie rozwija sie tak szybko jak planowali.

    Ostatecznie jest to Twoje zdanie. Zauwaz - ze wraz z otwieraniem przez
    kolejne banki dostepu do konta via Internet - one same beda edukowaly swoich
    klientow - m.in. po to, zeby... przejsc do mBanku. Klienci Inteligo - ci,
    ktorzy odejda - w duzej czesci.. przejda do mBanku

    > Wynik finansowy jest spowodowany synergia z marmurowym BRE i jest czysto
    > ksiegowa operacja.Poniewaz mbank to tylko oddzielny pion w bre.

    synergizm (gr. synergós 'współpracujący') 1. wzajemne działanie różnych
    czynników powodujące, że łączny efekt jest większy od sumy efektów ich
    działania osobnego.

    O jakim wyniku finansowym mowisz? O zgromadzonych depozytach klientow
    indywidualnych? (warte podkreslenia) ? O zrodle tanich pieniedzy dla BRE?

    > Z utesknieniem czekam na rozliczenie biznesplanu.

    Ktory znasz oczywiscie?

    > A nie lubie mbanku poniewaz jako umysl scisly skupiam sie na fakatach a
    nie
    > na robienbiu dobrego wrazenia.
    > "cyfry sa uparte" !

    Cyfry sa uparte, owszem, ale.... ale nawet jesli masz umysl scisly - musisz
    miec swiadomosc wplywu mBanku na wizerunek calego BRE...
    Bo ty reprezentujesz chyba opcje - ze a na "kiego" sponsoring i PR - liczy
    sie tylko cyferki... :)