  • 1. Data: 2002-09-25 15:50:52
    Temat: mBank czy Iteligo?
    Od: a...@b...pl

    Witam !

    Prowadzę działalność gospodarczą. Dla wygody i oszczędności czasu mam zamiar
    otworzyć "konto internetowe". Mam nadzieję, że pomożecie mi zdecydować.

    Do czego będę użyało oewgo konta?

    Otóż - na to konto będą docierały wszelki wpływy do mnie. Mam zamiar przez
    internet płacić za czynsz, tel., ZUS itp. Jeśli chodzi o wybieranie pieniędzy -
    to mam zamiar je przelewać na swoje konto osobiste w ING i stamtąd wyciągać
    (Śląski mam pod nosem)

    mBank czy Inteligo? Co jest najlepsze w mojej sytuacji? Najlepsze tzn. łatwe w
    obsłudze, bezpieczne, no i niedrogie.

    Z góry dziękuję za wszelkie pomocne wskazówki,

    Pozdrawiam,

    Agata Nowak

  • 2. Data: 2002-09-25 16:58:00
    Temat: Re: mBank czy Iteligo?
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    <a...@b...pl> wrote in message

    Lepsze to raczej Inteligo. Tanszy na pewno bedzie mBank. Glowna przewaga to
    darmowe przelewy do ZUS-u. Jesli mozesz placic ZUS z konta osobistego (za
    darmo) zalozylbym oba i sprobowal, ktore lepsze, ale raczej uzywalbym
    Inteligo (1,49 zł za kazdy przelew + chyba 4,50 miesiecznie prowadzenie
    rachunku).

    marekz

  • 3. Data: 2002-09-25 19:27:17
    Od: "MM" <m...@b...pl>

    "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> wrote in message
> [...]
    > darmo) zalozylbym oba i sprobowal, ktore lepsze, ale raczej uzywalbym
    > Inteligo (1,49 zł za kazdy przelew + chyba 4,50 miesiecznie prowadzenie

    Wejdz sobie na strony obu z nich i przejrzyj ofertę. Ja polecam mBank.
    http://www.inteligo.pl/
    http://www.mbank.com.pl

    Pozdro

  • 4. Data: 2002-09-25 20:14:34
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > mBank czy Inteligo? Co jest najlepsze w mojej sytuacji? Najlepsze
    > tzn. łatwe w obsłudze, bezpieczne, no i niedrogie.

    Jezeli interesuja Cie rzeczywiscie tylko przelewy, to proponuje
    zainteresowac sie VW Bank Direct. Plusem sa bezplatne przelewy (za wyjatkiem
    ZUS) oraz comiesieczny papierowy wyciag.
    Konto wylacznie telefoniczne jest bezplatne, internet kosztuje 36 zl
    rocznie.

    Pzdr,

    M.

  • 5. Data: 2002-09-25 20:34:12
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    MM pisze:
    >Wejdz sobie na strony obu z nich i przejrzyj ofertę. Ja polecam mBank.

    mBank raczej nie nadaje się do działalności gospodarczej.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 6. Data: 2002-09-25 22:41:12
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości

    > mBank raczej nie nadaje się do działalności gospodarczej.

    "Raczej" sie nadaje - mBiznes konto.

    GreG

  • 7. Data: 2002-09-25 22:44:54
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > darmo) zalozylbym oba i sprobowal, ktore lepsze, ale raczej uzywalbym
    > Inteligo (1,49 zł za kazdy przelew + chyba 4,50 miesiecznie prowadzenie

    A gdzie logika prosze Pana?
    W powyzszych argumentach nie znajduje.

    1. Przelewy do ZUS-u nie sa darmowe tylko kosztuja 1zl.
    2. Osobiscie gdybym mial wybierac pomiedzy:
    - przelewy dowolne darmowe, przelew do ZUS za 1zl,
    prowadzenie konta za darmo, a
    - przelewy za 1,49zl, prowadzenie 4,50zl
    wybralbym to pierwsze.
    Ale moze sa tacy, co lubia placic, choc nie musza...

    GreG

  • 8. Data: 2002-09-26 12:50:05
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "GreG" <g...@w...pl> wrote in message

    > A gdzie logika prosze Pana?
    > W powyzszych argumentach nie znajduje.
    >
    > 1. Przelewy do ZUS-u nie sa darmowe tylko kosztuja 1zl.

    Przelewy ZUS z mBiznes sa darmowe.

> [...]
    > - przelewy za 1,49zl, prowadzenie 4,50zl
    > wybralbym to pierwsze.
    > Ale moze sa tacy, co lubia placic, choc nie musza...

    Zalezy czy decydujacym kryterium ma byc cena czy jakosc i na ile suma rzedu
    20-30 zł za obsluge rachunku jest znaczaca. Przy naprawde duzej ilosc
    przelewow wychodzacych (czego pytajacy nie sugerowal) i niewielkich
    wymaganiach co do interfejsu byc moze rzeczywiscie mBiznes moglby byc
    lepszym wyborem. A i karta VE w mBanku do mBiznes jest platna...

    marekz

  • 9. Data: 2002-09-26 17:53:36
    Od: "AGC" <a...@p...fm>

    A ja polecam LGNet, ew. Lukas e-konto (darmowe polecenie zaplaty) lub
    Multibank jestem (najtansza Visa Classic)

  • 10. Data: 2002-09-26 19:14:27
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    GreG pisze:
    >Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości