  • 21. Data: 2010-11-29 13:03:08
    Temat: Re: [mBank] czas sie zwijac
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-29 13:58, glang pisze:

    > czekałem na czacie. byłem 69. przy 19 w kolejce wyłączyli czata :)
    > jeszcze takiego numeru nie widziałem w historii e-banków

    I tak by Ci nic nie powiedzieli, bo na czacie nie podają tak
    "wrażliwych" danych z uwagi na dane osobowe :)

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2010-11-29 13:07:43
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Czyli nie pamiętasz połączenia handlobanku z citi?
    >
    > Też było fajnie.

    Pamiętam, pamiętam, bo miałem rachunek w ś.p. Handlobanku.

    Ale na pbb albo mnie wtedy jeszcze nie było, albo dopiero raczkowałem.

    W porównaniu do wzmiankowanego niżej Polbanku, to uważam, że obecna afera
    jest większego kalibru, choć to tylko kwestia wycieku danych osobowych (bo
    jak wszyscy piszą kwoty przelewów im się zgadzają). Choć do mnie dziś
    przelewy zewnętrzna z poza BRE jak na razie nie doszły, choć powinny.

  • 23. Data: 2010-11-29 14:24:23
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to, że na moje konto doszły dziś jakieś dowolne przelewy (nr konta
    > odbiorcy kompletnie nie pokrywa się z moim kontem) to nawet fajnie :) ,
    > ale jaka mam pewność, że moje przelewy dziś poszły tam, gdzie powinny?

    Też mam czyjeś dane z opowiadającą mi kwotą mojej wypłaty za listopad.

    Po prostu mamy KONTO PO WUJU panowie!

    W banku po wuju.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
    Proszę o wsparcie

    Żadam ochrony BOR!

  • 24. Data: 2010-11-29 14:57:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 13:51:24 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Użytkownik "PKK" <s...@s...in.lublin.pl> napisał w wiadomości grup
    n.pl...

    > No - od kiedy jestem na pbb to chyba takiej afery jeszcze nie mieliśmy,
    > nie? Dość ostra jazda.

    Ja pamiętam jak w BPH też miałem podobnie jak zmieniali Sezam. Wtedy
    dostałem jakieś nie swoje przelewy i w ogóle. Ale teraz w przypadku
    mBanku jest chyba jeszcze gorzej. Ciekawe jak to się skończy, ale widać,
    że konto w Polbanku nie jest aż takie złe a jego ułomność to może czasami
    i zaleta hi hi.

    --
    xbartx

  • 25. Data: 2010-11-29 15:26:27
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 29.11.2010 13:20, Andrzej Kłos pisze:
> [...]
    > odbiorcy kompletnie nie pokrywa się z moim kontem) to nawet fajnie :) ,
    > ale jaka mam pewność, że moje przelewy dziś poszły tam, gdzie powinny?

    Niezła masakra, ale z drugiej strony polecam Wam spojrzenie z szerszej
    perspektywy i... spokój.
    Generalnie niestety takie akcje czekają nas coraz częściej, bo już na
    dzień dzisiejszy to chyba nie istnieje bank, w którym żadnej awarii
    elektronicznej nie było (a na pewno nie bank duży)... Klientów będzie
    przybywać, operacji tym bardziej wraz z popularyzacją bankowości
    internetowej.
    O ile to szybko naprawią to w sumie problem jak każdy inny, tyle, że
    dość spektakularny i zawierający dane osobowe ;) Psioczyliśmy na Aliora
    w marcu- kwietniu br. a jak widać ostoja bezawaryjności, czyli mbank,
    też swoje problemy ma...

    Michał

  • 26. Data: 2010-11-29 18:34:36
    Temat: Re: czas sie zwijac
    Od: Norbert <n...@M...com>

    U mnie to samo, kwota sie zgadza ale brak jakiegokolwiek opisu przelewu...

  • 27. Data: 2010-11-29 21:25:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kłos" 4cf39a6f$...@n...home.net.pl

    > to, że na moje konto doszły dziś jakieś dowolne przelewy (nr konta odbiorcy
    kompletnie nie pokrywa się z moim kontem) to nawet
    > fajnie :) , ale jaka mam pewność, że moje przelewy dziś poszły tam, gdzie powinny?

    Dużo dostałeś? :) Miało iść na konta w BRE czy na inne?

    --
    ^ 750 749 ^c 440
    12 łyknąłem już Ventolin 438
    | 740 2930 01 brak . 14 18 739 F|l 430 .
    | 730 31 .03 Telfexo 12 . 1617 .20 729 E|i 420 02
    . 070809 . . . 16 20 416
    P|l 720 04 . 724 V|t 410 30 .01
    .04 10 12 15 19 406

  • 28. Data: 2010-11-30 09:50:33
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Andrzej Kłos pisze:
    > to, że na moje konto doszły dziś jakieś dowolne przelewy (nr konta
    > odbiorcy kompletnie nie pokrywa się z moim kontem) to nawet fajnie :) ,
    > ale jaka mam pewność, że moje przelewy dziś poszły tam, gdzie powinny?

    no niestety, dziś już wszystko wiadomo, te przelewy były jednak do mnie,
    dziś już nawet opisy się zgadzają. No trudno, nie wzbogaciłem się czyimś
    kosztem.

    andy_nek

  • 29. Data: 2010-12-01 07:33:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 16:26:27 +0100, Michal napisał(a):

> [...]
    > dość spektakularny i zawierający dane osobowe ;) Psioczyliśmy na Aliora
    > w marcu- kwietniu br. a jak widać ostoja bezawaryjności, czyli mbank,

    To nie jest chyba jakaś taka zwykła awaria. Na weekend były w banku
    jakieś zmiany, więc można podejrzewać iż po prostu to sam mBank coś
    sknocił a tego awarią raczej nazwać nie można.

    --
    xbartx

  • 30. Data: 2010-12-04 13:37:25
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:id4too$9mt$4@inews.gazeta.pl>, xbartx wrote:

    > To nie jest chyba jakaś taka zwykła awaria. Na weekend były w banku
    > jakieś zmiany, więc można podejrzewać iż po prostu to sam mBank coś
    > sknocił a tego awarią raczej nazwać nie można.

    Dokładnie, mBank ma awarie zaraz po wdrożeniach. Czasami te awarie długo
    trwają, jak choćby aktualna.

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.