    From: Witold Przygoda <p...@n...mi.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Date: Fri, 14 Nov 2003 22:49:41 +0000 (UTC)
    Sender: Witold Przygoda <u...@k...cyf-kr.edu.pl>
    <bp3hp1$1dr$1@inews.gazeta.pl>

    Glenn <g...@g...pl> wrote:

    > będzie to długo trwało, a tu niespodzianka - oddzwonili nastepnego dnia,
    > umowa przyszła po 5 dniach. Tak więc z czasem zakładania konta w mbanku też
    > jest różnie.

    No prosze... a moje papiery niemal cudem sie odnalazly po miesiacu i 2 dniach od
    rozpoczecia zakladania konta. Szkoda, ze stalo sie to dokladnie w tej chwili, w
    ktorej wydalem polecenie zamkniecia rachunku (co za paradoks, a moze oni potrzebuja
    takich bodzcow?). Niemniej, moich pogladow na ten bank to nie zmienilo i rachunki
    zamknalem. Reasumujac (poniewaz juz konta w mBanku nie mam definitywnie) choc bank
    jest niby internetowy i niby nie czeka sie w kolejkach jak w marmurkowych bankach -
    na wszystko stracilem wyraznie wiecej czasu, niz idac do oddzialu rzeczywistego
    banku! Dodatkowo odnosze silne wrazenie, ze wirtualnosc kontaktu z klientem
    powoduje, ze mBank podejmuje szereg sztywnych ( = blednych) decyzji, ktore sa pewnie
    podyktowane wzgledami bezpieczenstwa i procedury tak na zapas, ale ktore powoduja po
    prostu odplyw, a w najlepszym razie irytacje klientow. Przejscia z mBankiem (z ktorym
    nie wyszlo), WVbankiem (z ktorym wyszlo) oraz wczesniej z PKO BP (z ktorego ucieklem
    dawno temu) i BPH PBK (z ktorego chetnie bym odszedl, ale WVbank nie oferuje np. kart
    kredytowych) sklaniaja mnie do wnioskow, ze takie calkiem wirtualne konto nie nadaje
    sie na bazowe podstawowe konto, wzgledem ktorego ma sie wymagania, rowniez co do
    sensownej i myslacej obslugi. mLinia niestety nie spelnia funkcji "myslacej obslugi"
    a tylko czegos w rodzaju "informacji o wiekszej interaktywnosci" niz klawiatura
    telefonu. Wiem, ze 90% ludzi wystarczy "cos takiego", w moim przypadku doprowadzilo
    to do calego szeregu rozczarowan i irytacji - czegos, czego w zadnym innym banku nie
    doswiadczylem! Zatem, z mojej strony, wiecej "odcinkow na temat mBanku" nie bedzie,
    niech sie inni teraz produkuja i mecza ;)

    wp