    From: Krecony <k...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Date: Fri, 14 Nov 2003 22:14:30 +0100
    Sender: u...@p...onet.pl@zb26.internetdsl.tpnet.pl

    On Wed, 12 Nov 2003 23:37:12 +0100, Markus Sprungk <z...@c...cy>
    wrote:

    >To dziwne, że tysiące ludzi zakłada konta w MBanku bez problemu, ale
    >oczywiście można mieć pecha. Pytanie tylko czy koniecznie trzeba uderzać w
    >płaczliwy ton i robić z tego aferę na kilka wątków? Też miałem konto w
    Witold opisuje swoje doswiadczenia z mBankiem, ktore w
    mniejszym lub wiekszym stopniu sa doswiadczeniem wielu ludzi. Sam
    mialem podobne przejscia, ale na szczescie nie wplacilem ani zlotowki
    przed pelnym uaktywnieniem konta.

    >Inteligo, rozczarowałem się, ale nie rozdzieram z tego powodu szat tylko
    >zmieniam Bank na taki, który mi odpowiada a też mógłbym się strasznie
    Wlasnie o tym napisales (i sie wyzaliles). Ale o tym tez jest
    ta grupa i nie mam do Ciebie zalu. Prosze, nie miej pretensji do
    czlowieka, ktorego oslabila opieszalosc jakiegos banku bez wzgledu na
    to, czy lubisz ten bank, czy nie. Tak, uwazam, ze mBank dziala
    opieszale.

    Pozdrawiam,
    Radek