eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] czas konczyc ten absurd › Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.n
    ews.interia.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: Witold Przygoda <p...@n...mi.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Date: Wed, 12 Nov 2003 23:04:03 +0000 (UTC)
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 62
    Sender: Witold Przygoda <u...@k...cyf-kr.edu.pl>
    Message-ID: <boue93$i4f$2@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <bou7jp$hg9$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <qkdxy9t8v2ou.fmjiqzpae6z6$.dlg@40tude.net> <boubc2$dus$1@news.onet.pl>
    <y54im931gbji$.m6s9e9hw9xw7.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: kinga.cyf-kr.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1068678243 18575 149.156.2.32 (12 Nov 2003 23:04:03 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Nov 2003 23:04:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.4.5-20010409 ("One More Nightmare") (UNIX) (HP-UX/B.11.00
    (9000/899))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:268472
    [ ukryj nagłówki ]

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:

    (...)

    Markus, masz syndrom "zadowolonego klienta mBanku", ktoremu sie nie podoba,
    jak ktos pisze, ze mBank funkcjonuje kiepsko. Nie jestem odosobnionym
    przypadkiem odczuwajacym gehenne zakladania konta w tym banku.
    Nie podoba ci sie, ze to opisalem? Ze "rozdzieram szaty"?
    Wrzuc chlopie na luz ;) i po prostu nie czytaj. Moje emaile
    moga zaoszczedzic wielu osobom rozczarowan wyniakajacych
    z (jak dla mnie - nieakceptowalnie) rozwleklego przebiegu procesu
    zakladania konta oraz rozczarowan zwiazanych z niespodziankami
    czyhajacymi po wypelnieniu formularzy.

    Byc moze jezyk i swego rodzaju "zadzior" z jakim pisze moze wskazywac,
    ze jestem "strasznie podlamany i nieszczesliwy", ze jakis bank nie zadzialal
    po mojej mysli - nic podobnego. Nie oni, to inni. To sa wlasnie
    prawa rynku - i cale szczescie, ze sa!

    > To dziwne, że tysiące ludzi zakłada konta w MBanku bez problemu,

    To dziwne, ze w Chinach zyje miliard ludzi, a w parenascie
    milionow w Korei Polnocnej. Co to za argument? Rzecz w tym, ze
    wielu znajomych mnie ostrzegalo (ciekawe dlaczego), ze moze byc
    "dlugo" i trzeba byc "cierpliwym" - no ale to tez ma swoja miare.
    Do funkcjonowania mBanku jako banku (gdy sie juz ma w nim konto)
    nie mam zadnych zastrzezen - jak zreszta pisalem - internetowy
    interfejs mi sie bardzo podoba (choc moge go sobie tylko biernie
    obejrzec).

    > oczywiście można mieć pecha. Pytanie tylko czy koniecznie trzeba uderzać w
    > płaczliwy ton i robić z tego aferę na kilka wątków?

    Wolnosc wypowiedzi? Wolnosc wyboru tego, co sie czyta?
    Troszczysz sie o moj wolny czas, czy jak?... a moze o co innego
    sie troszczysz (o co?)

    > Też miałem konto w
    > Inteligo, rozczarowałem się, ale nie rozdzieram z tego powodu szat tylko

    Mogles opisac. Tak jak ja. Inteligo --> PKO BP - to jest pierwszy bank,
    w ktorym mialem konto i z ktorego ucieklem do BPH. teraz odchodze
    z BPH. Najwyrazniej - do WVBanku. W kazdym z poprzednich bankow
    mialem konto po kilka lat, wiec nie jestem wcale taki kaprysny
    i jesli juz na cos takiego sie decyduje, dany bank musi mi w czyms
    naprawde mocno dopiec.

    > To raczej powinien przeprosić siebie za swoją własną głupotę. Skoro ktoś
    > nie czekając na zaktywowanie konta przelewa na nie jakieś pieniądze to jak
    > to nazwiesz? Logiczne działanie???

    Pomijajac moje srodki zdeponowane na nieakywnym koncie: uwazasz to
    za normalne, ze mija miesiac, a ja nie mam aktywnego konta (po prostu
    konta w internecie, nie mowie juz nawet o kartach)? No to gratuluje ci,
    jesli to jest normalnosc w twoim postrzeganiu. To nie ja wybralem
    poczte i zwykly list do wysylania umow. Jak widac inni radza sobie z tym
    znacznie lepiej niz mBank. Gdybym wiedzial - pewnie bym im wyslal
    umowy listem poleconym priorytetowym z zadaniem potwierdzenia odbioru ;>



    wp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1