  • 1. Data: 2009-03-08 17:39:28
    Temat: mBank - chcialbym miec karte z chipem
    Od: Kinky <d...@h...com>

    Witam,
    Posiadam aktualnie zwykla mbankowa karte z delfinkiem, Vise Electron do
    eKonta. Posiada ona jedynie pasek magnetyczny, a ja chcialbym miec karte
    z chipem, zebym mogl potwierdzac transakcje pinem a nie podpisem. Waznosc
    karta traci dopiero za rok. Czy "zgubienie" karty to jedyna metoda aby
    dostac nowa? Dzwonilem na mLinie i powiedzieli, ze duplikatu mi nie
    wydadza bo nie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-08 18:07:09
    Temat: Re: mBank - chcialbym miec karte z chipem
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On 8 Mar 2009 18:39:28 +0100
    Kinky <d...@h...com> wrote:

> [...]
    > podpisem. Waznosc karta traci dopiero za rok. Czy "zgubienie" karty
    > to jedyna metoda aby dostac nowa? Dzwonilem na mLinie i powiedzieli,

    A to dziwne, bo na stronie stoi:

    opłata za zastrzeżenie karty 0 zł
    opłata za wydanie duplikatu 0 zł

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-03-08 18:22:52
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:49b402d0$1@news.home.net.pl, *Kinky* wrote:

> [...]
    > podpisem. Waznosc karta traci dopiero za rok. Czy "zgubienie" karty
    > to jedyna metoda aby dostac nowa? Dzwonilem na mLinie i powiedzieli,

    Powiedz ze karta sie zuzyla i sa problemy z czytaniem w terminalach.
    Wydadza darmowy duplikat.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2009-03-08 18:37:42
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:gp12um$lb2$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > In news:49b402d0$1@news.home.net.pl, *Kinky* wrote:
    [...]
    > Powiedz ze karta sie zuzyla i sa problemy z czytaniem w terminalach.
    > Wydadza darmowy duplikat.

    Dokladnie, powiedz ze co 2 terminal jej nie czyta.
    Dostaniesz za darmo nowa.
    Sam najpierw chcialem wymienic KK na nowa bo od normalnego uzywania wytarl
    sie pasek na podpis!
    Okazalo sie ze nie mozna i trzeba placic!!
    Za chwile zadzwonilem drugi raz i powiedzialem to co wyzej :)
    Durne maja przepisy w tym mBanku i do tego marnej jakosci karty...

    pozdrawiam, wk

  • 5. Data: 2009-03-08 23:25:16
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 8 Mar, 18:39, Kinky <d...@h...com> wrote:
    . Posiada ona jedynie pasek magnetyczny, a ja chcialbym miec karte
    > z chipem, zebym mogl potwierdzac transakcje pinem a nie podpisem.

    Tej karty nie potwierdza się, ani podpisem, ani pinem. Za każdym razem
    gdy jej używałem nikt nie prosił o podpis czy pin, więc nie wiem czy
    jest taka dobra,
    Często za to proszą o mój dowód czy moje nazwisko jest na karcie.

  • 6. Data: 2009-03-09 07:07:06
    Od: TomekD <a...@s...pl>

    darnok pisze:

    > Powiedz ze karta sie zuzyla i sa problemy z czytaniem w terminalach.
    > Wydadza darmowy duplikat.

    dokładnie tak.
    mi się karta fizycznie zużyła (popękała).
    wystarczył jeden telefon i w ciągu paru dni był duplikat.

    Tak więc zmień argumentację na mlinii.

    pzdr.
    Tomek D

    --
    Mój adres: http://cerbermail.com/?z2zDEcPbJl

  • 7. Data: 2009-03-09 16:54:50
    Od: "Mariusz" <m...@g...com>

    My wymienili bez zadnych problemow na karte z chipem, choc stara byla wazna
    jeszcze rok. I to nie na duplikat tylko na zupelnie nowa. Pamietam, ze wtedy
    chipy byly nowoscia w mbanku i jak zadzwonilem i spytalem o mozliwosc
    wymiany karty, kobieta mi zaraz przerwala i spytala - "na ta z chipem?"
    Widocznie takich telefonow w tamtym czasie mieli bardzo wiele. Dodam, ze
    chcialem zmienic karte nie z powodu chipa, tylko dlatego ze stara probowalem
    wczesniej dodac do konta na paypalu, a wtedy platnosci internetowe byly
    jeszcze na karcie zablokowane, i system paypala mi te karte z powodu
    niepowodzenia operacji zablokowal i nie bylo mozliwosci odblokowania.
    Dlatego poprosilem przez telefon o nowa karte, a nie duplikat. Kobieta
    powiedziala, ze nie ma problemu. Zamknela stara, za kilka mialem w domu
    nowa.

  • 8. Data: 2009-03-09 16:59:00
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "piotrliwszic" <p...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]

    jest taka dobra,
    Często za to proszą o mój dowód czy moje nazwisko jest na karcie.

    Ty jesteś pewien, że piszesz o tym samym?
    k.

  • 9. Data: 2009-03-09 17:00:42
    Od: "Mariusz" <m...@g...com>

    Użytkownik "piotrliwszic" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

    >jest taka dobra,
    >Często za to proszą o mój dowód czy moje nazwisko jest na karcie.

    Wczesniejszy post nie poszedl tak jak powinien, za ten ma byc tutaj. Nie
    wiem, gdzie ty tej karty uzywasz, bo ja odkad mam chip, to sprzedawcy zawsze
    go uzywaja i zawsze potwierdzam operacje pinem. Zadnych podpisow, ani
    tymbardziej dowodu, to juz rotfl. Jakby jakikolwiek sprzedawca chcial mnie
    wylegitymowac za to, ze chce cos u niego kupic, to bym go niezle wysmial i
    tyle by mnie widzieli.

  • 10. Data: 2009-03-09 20:38:36
    Od: "master" <m...@e...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > ani tymbardziej dowodu, to juz rotfl. Jakby jakikolwiek sprzedawca chcial
    > mnie wylegitymowac za to, ze chce cos u niego kupic, to bym go niezle

    W MediaMarkt w Poznaniu notorycznie sprawdzają wszystkich, którzy mają karty
    na podpis. Akurat płaciłem złotą rybką mBanku bez chipa. Bez dowodu w
    kieszeni nie ma co tam wchodzić ;)