  • 1. Data: 2009-03-08 10:14:06
    Temat: Paypass - porażka
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Chcąc być nowoczesnym nabyłem drogą kupna wubekowskiego paypassa
    zbliżeniowego. Naładowałem i ruszyłem na łowy.

    Podejście pierwsze - McDonald's mcdrive: czy mogę zapłacić kartą
    zbliżeniową? pytam wręczając motylka. tak oczywiście, odpowiada miła
    pani, po czym wtyka kartę w zwykły terminal i podaje pinpad... go
    away... myślę sobie i wyjmuję gotówkę. nie po to kupiłem contact card
    żeby zapamiętywać pin.
    Podejście drugie - coffee heaven. czytniki tak zakurzone, że nie wróży
    to nic dobrego. i słusznie. pomimo zebranego konsylium 3 pań nie udało
    się przeprowadzić transakcji. nawet udało się piknąć, ale zaraz potem
    pojawiał się napis: transakcja anulowana. panie poddały się a ja
    wyciągnąłem gotówkę.
    Podejście trzecie - McDonald's, tym razem nie mcdive. Stado czytników
    prezentuje się dumnie (niezakurzone!), a pani nawet wie co to karta
    zbliżeniowa. Prosi o przejście do innego czytnika, bo ten akurat nie
    działa. Niestety ten drugi też nie (lub pani nie potrafi go uruchomić).
    Pani nie zaprasza do spróbowania w trzecim. Wyciągam gotówkę.

    Mam dość. Odszukam PIN i przy najbliższej okazji zużyję całą zawartość
    karty na Neste. Kartę wsadzę do klaserka i zapomnę. Choć właściwie
    powinienem odesłać do WBK z żądaniem zwrotu 20 PLN.
    Wieszczę tej technologii rychłą śmierć.

    PG

  • 2. Data: 2009-03-08 10:28:01
    Temat: Re: Paypass - porażka
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Piotr Gralak" <g...@g...pl> wrote in message

    > działa. Niestety ten drugi też nie (lub pani nie potrafi go uruchomić).
    > Pani nie zaprasza do spróbowania w trzecim. Wyciągam gotówkę.

    Z menu musi wybrac RFID, trzeba przewinac ekran, bo wyswietla tylko 3 linie,
    a to jest pozycja 4.

    MK

  • 3. Data: 2009-03-08 10:29:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > karty na Neste. Kartę wsadzę do klaserka i zapomnę. Choć właściwie
    > powinienem odesłać do WBK z żądaniem zwrotu 20 PLN.

    zanabyłem taką kartę chwilę po tym jak technologia została wprowadzona
    (wykonałem 3 płatności i bank oddał mi zainwestowane 20 zł), na 3
    płatności tylko przy pierwszej było zdziwienie "bo to nowość, a pan jest
    pierwszy", przy kolejnych dwóch (Mc) poszło już gładko, sprzedawca
    wiedział co to jest i gładko obsłużył płatności...dlatego też wyrobiłem
    sobie MC Paypass (kredytowa) i czasem korzystam, szkoda tylko że
    akceptantów tak niewielu...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-03-08 14:54:57
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Mar, 06:14, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > Naładowałem i ruszyłem na łowy.

    1 miła pani w pierwszym
    "zebrane konsylium 3 pań" w drugim
    1 pani w trzecim

    i on jeszcze narzeka! :D

    Nastepnym razem zabierz caly "klaserek" z kolekcja motyli, "łowco" ;D

  • 5. Data: 2009-03-09 09:53:17
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mar 8, 11:14 am, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:
    > Chcąc być nowoczesnym nabyłem drogą kupna wubekowskiego paypassa
    > zbliżeniowego. Naładowałem i ruszyłem na łowy.
    <ciach>
    > away... myślę sobie i wyjmuję gotówkę. nie po to kupiłem contact card

    chyba raczej "contactless card"?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2009-03-09 22:27:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 8-03-09 11:14, Piotr Gralak wrote:
> [...]
    > karty na Neste. Kartę wsadzę do klaserka i zapomnę. Choć właściwie
    > powinienem odesłać do WBK z żądaniem zwrotu 20 PLN.

    ja juz zamowilem karte w INGu (z wlasnym wizerunkiem, bezstykowa :)
    doswiadczenia mam zancznie lepsze, chociaz edukacja pan i panow kasjerek
    jest straszna.

  • 7. Data: 2009-03-09 23:33:04
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Jarek Andrzejewski napisał(a):
    > <ciach>
    >
    > chyba raczej "contactless card"?

    no nie przesadzajmy, contact jakis musi byc ;)

    PG

  • 8. Data: 2009-03-10 07:14:44
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 8 Mar, 11:29, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > ..dlatego też wyrobiłem
    > sobie MC Paypass (kredytowa) i czasem korzystam, szkoda tylko że
    > akceptantów tak niewielu...

    Ciekawe, jak w razie czego zareklamujesz transakcje, ktore uznasz za
    nie swoje?
    Ja nie tykam kart zblizeniowych do czasu, az bede mogl samodzielnie
    zadysponowac limity kwotowe i ilosciowe dla tego typu transakcji nie
    wymagajacych mojej autoryzacji.

  • 9. Data: 2009-03-10 07:31:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <k...@w...pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...

    > Ja nie tykam kart zblizeniowych do czasu, az bede mogl samodzielnie
    > zadysponowac limity kwotowe i ilosciowe dla tego typu transakcji nie
    > wymagajacych mojej autoryzacji.

    Uwazasz, ze limit 50 PLN jest zbyt wysoki? Chcialbys ustawic sobie nizszy?

    MK