eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja? › Re: mBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!168.119.53.7.MISMATCH!weretis.net!
    feeder8.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwind
    s-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neos
    trada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: mBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5fcf8b7c$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5fd08f3a$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fd096cb$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Cezary <c...@p...fm>
    Date: Wed, 9 Dec 2020 11:57:47 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.5.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5fd096cb$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <5fd0adac$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.4.82
    X-Trace: 1607511468 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 528 83.7.4.82:49874
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1724
    X-Received-Body-CRC: 534320727
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:654350
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 09.12.2020 o 10:20, J.F. pisze:

    >
    >> Ja bym zalożył nowe konto w innym banku, bo nie mam aż tyle czasu na
    >> nieplanowane podróże, ale chyba w razie zmiany konta, poszukam banku z
    >> oddziałem w moim mieście.
    >
    > MIejscowy oddzial sie IMO przydaje, choc ... taki mbank od poczatku
    > nastawiony na to, ze obsluga calkowicie zdalna ...
    >
    > J.
    >

    Dlatego ciężko mi wyobrazic sobie taki problem, że błedy w logowaniu czy
    obsłudze konta wymuszają wizytę w oddziale. W mBanku nie spotkałem się z
    takim przypadkiem, ale jak widać może tak być u innych.
    --
    Pozdrawiam
    CezaryT

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1