eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja? › Re: mBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja?
  • Data: 2020-12-10 11:10:53
    Temat: Re: mBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja?
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wednesday, December 9, 2020 at 9:47:56 AM UTC+1, Cezary wrote:
    > Prawie bym sie zdecydował, ale wczorajsze problemy przedstawione przez
    > kolegę mnie zastanowiły:
    >
    > Jego żona ma konto dość długo w NestBanku. On nie ma żadnego (!),
    > pracuje w niemcach, kasę bierze do ręki i jest zadowolony. Ale przyszła
    > potrzeba otrzymania przelewu na konto, w komputerach słabo obeznany,
    > więc żona upoważnił go do swojego konta PLN i ząłożyła konto EURO.

    Jak go upoważniła, to powinien dostać swój własny identyfikator, zarejestrować login
    i hasło itd. I na pewno tak było.

    > akcja została przeprowadzona z niemiec. Przelew doszedł, wiec zadowolony.
    > Przyjechali do Polski, a w domu czeka karta płatnicza na jego! imie i
    > nazwisko. Tutaj dokładnie nie wiem co zrobił, ale próbował ją aktywować,

    Jak nie wiesz, to pewnie zrobił coś bardzo głupiego...

    > logując sie na konto żony z danymi swojej karty. Konto zostało

    ...ach no właśnie! I jak on to w ogóle mógł zrobić???

    > zablokowane. Telefony na infolinie nie pomagały, jeżeli pani na infolini
    > usłyszała, że w pokoju jest druga osoba i coś podpowiada, natychmiast
    > kazała się właścicielce rozłączyć i zadzwonić jak będzie sama. (Nawet
    > nie wiedziałem, że są takie obostrzenia.)

    Nie ma. Zwykła samowolka.

    > W końcu udało sie dowiedzieć,
    > że nastąpiło "poważne naruszenie systemu zabezpieczeń " i należy się
    > udac osobiście do oddziału. Ponieważ u niego już nie ma oddziału, w
    > którym żona zakładała konto, pojechali do stolicy swojego województwa.
    > Tam po godzinie stwierdzono, że oni nie dadzą rady i skierowano ich do
    > oddziału we Wrocławiu (sic). tam półtorej godziny czekania w
    > pięciosobowej kolejce, bo oczywiście obsługa po jednej osobie. W trakcie
    > wyjaśnień podobno padła propozycja wyjazdu do Warszawy -to przemilczę. W
    > końcu żona dostałą nowy login, on dostał pierwszy! login i mogą korzystać.

    No właśnie: to potwierdza, że faktycznie zrobił Coś Bardzo Złego - w gruncie rzeczy
    to zahacza o przestępstwo (próbował dokonać oszustwa), bo nie miał loginu: skoro
    dopiero w tym momencie dostał pierwszy login to znaczy że nie uruchomił dla siebie
    dostępu internetowego, po prostu nie miał dostępu do ST (podejrzewam, że może w ogóle
    nie podpisał umowy o usługi internetowe).

    >
    > Ja bym zalożył nowe konto w innym banku, bo nie mam aż tyle czasu na
    > nieplanowane podróże, ale chyba w razie zmiany konta, poszukam banku z
    > oddziałem w moim mieście.

    Akurat w tym przypadku - konto biznesowe - to takie (trochę przesadne) podejście jest
    akurat dobre.
    Jak na mnie pewien bank założył konto i dał biznesową linię kredytową zupełnie innemu
    człowiekowi, który tylko o tyle był do mnie podobny, że nosił to samo imię i
    nazwisko, to dowiedziałem się o tym jak zaczęli mi przysyłać upomnienia, bo gostek
    nie płacił opłat miesięcznych za konto (drobne 6 dych).

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1